Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Výpis systémových zpráv

MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Název: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 00020478
DIČ: není
Tel (ústředna): 221 811 111
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ministerstvo-zemedelstvi
Kontaktní osoba: Broum Pavel
Webová adresa: http://mze.cz

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Těšnov 65/17
Obec: 11000 Praha Nové Město
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Čištění budov a stavebních objektů státu od graffiti 17.08.2017 10:00
Čištění budov a dalších stavebních objektů státu spravovaných MZe od graffiti, nacházejících se na území hlavního města Prahy. Zadáno
PT Odhad nákladů nákupu instance JIRA SW, včetně instalace, konfigurace a...
Nástroj má zajišťovat evidenci vad a chyb v klíčových systémech ministerstva, informace z procesu zajišťování kvality u vybraných subdodavatelů požívajících JIRA a správu testovacích případů a podporu testování centrálních agentových systémů. Specifikace pro Dodavatele: Je požadováno nacenění licencí nástroje Jira v aktuální verzi pro 50, 100 a 250 uživatelů. Nástroj bude provozován na... Zadáno
VZ Realizace úprav salónku ministra 30.08.2017 14:00
výroba interiérových prvků na míru (jednací stůl, konzolový stolek, stojan na vlajky, kryty radiátorů) drobné stavební úpravy Zrušeno
VZ Dodávka kancelářských síťových přepínačů 27.07.2017 10:00
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka kancelářských přepínačů pro potřeby MZe Těšnov a ORSB. Kancelářské switche umožňují zvýšit počet LAN portů v kancelářích v případě absence LAN zásuvek. Zadáno
PT Pořízení nástroje ServiceDesk pro zajištění ITSM procesů a funkce Helpdesk
Předmětem průzkumu trhu je zajištění nového procesně-analyticko-řídícího nástroje ServiceDesk s funkcí HelpDesk, který bude plně v souladu s best-practices ITIL V3 a V2. Z mnoha hledisek se jeví vhodná i možnost pořízení řešení hostovaného (dále označované jako SaaS), které v mnoha ohledech naplňuje požadavky zadavatele, a to primárně ve vztahu ke způsobu poskytování řešení jako komplexní... Zadáno
1 ... 74 84 92 93 94 95 96 104 114 194 ... 262
Identifikátor profilu zadavatele: 478980
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace