Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Výpis systémových zpráv

MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Název: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 00020478
DIČ: není
Tel (ústředna): 221 811 111
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ministerstvo-zemedelstvi
Kontaktní osoba: Broum Pavel
Webová adresa: http://mze.cz

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Těšnov 65/17
Obec: 11000 Praha Nové Město
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Výměna podlahové krytiny na chodbách v objektu MZe, Blanická 1, Olomouc 17.10.2012 15:00
Plnění zahrnuje odstranění stávající podlahové krytiny a montáž krytiny nové dle zvolených požadavků. Zrušeno
VZ Kontrola kvality LPIS – provedení vybraných částí Executive Test Suite 19.10.2012 09:00
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení kontroly kvality LPIS – vybraných částí Executive Test Suite a zpracování výsledků této kontroly pro účely naplnění požadavků vyplývajících z článku 6 Nařízení Komise (ES) č. 1122/2009. Předmět plnění veřejné zakázky je dodavatel povinen provést podle metodiky vydané Výzkumným střediskem Evropské komise (Joint Research Centre – JRC), která je... Zadáno
VZ Fotointerpretační manuál a školení fotointerpretace 15.10.2012 10:00
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování fotointerpretačního manuálu, který bude obsahovat doporučení pro fotointerpretaci prováděnou operátory LPIS. Manuál bude obsahovat praktické příklady správné i nesprávné fotointerpretace, včetně fotografií z terénu. Součástí je i provedení školení fotointerpretace. Zadáno
VZ Dodávka kopírovacího stroje 17.10.2012 10:00
Předmětem zakázky je dodávka rozmnožovacího stroje dle přiložených specifikací uvedených v příloze. Zadavatel požaduje dodání uvedeného stroje do sídla zadavatele na adrese Těšnov 17, 117 05 Praha 1 v termínu do 15.11.2012 . Uchazeč poskytne záruku v délce trvání 24 měsíců. Součástí nabídky bude návrh smlouvy uchazeče o dodávce. Zadáno
VZ kancelářské potřeby 12.10.2012 09:00
Předmětem zadávacího řízení je nákup kancelářských potřeb. Zadáno
1 ... 50 150 230 240 248 249 250 251 252 260 ... 262
Identifikátor profilu zadavatele: 478980
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace