Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Městská část Praha 12

Výpis systémových zpráv

Městská část Praha 12

Název: Městská část Praha 12
Právní forma: Obec, měst. část hl.m. Prahy
IČO: 00231151
DIČ: CZ00231151
Tel (ústředna): 244 028 111
Kategorie zadavatele: Územní samosprávný celek nebo jeho příspěvková organizace (dle § 4 odst. 1 písm. d) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/mestska-cast-praha-12
Profil zadavatele (www adresa): https://zakazky.praha12.cz/
Kontaktní osoba: Pauch Vojtěch
Webová adresa: https://www.praha12.cz/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Nákup 30 ks 24" monitorů 31.10.2017 10:00
Nákup 30 ks monitorů a 30 ks HDMI kabelů. Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 120.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj. dodání všech poptávaných položek). Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrového řízení v jakékoliv fázi bez udání důvodu! Zadáno
VZ Software Maintenance pro licence VMWare 31.10.2017 10:00
V rámci zakázky je poptáváno prodloužení SW maintenance a podpory pro licence VMware, které jsou v produkčním provozu v rámci IS ÚMČ Praha 12. Podrobná specifikace požadované podpory je uvedena u jednotlivých položek. Celou zakázku realizuje jeden dodavatel, který předloží kompletní nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou. Celková cena nabídky nesmí překročit 200.000 Kč bez DPH.... Zadáno
VZ Nákup spotřebního materiálu - tonery 30.10.2017 10:00
Poptávány jsou ve všech případech POUZE ORIGINÁLNÍ tonerové kazety, nikoliv kazety alternativní! Je možné nabídnout tonerové kazety ve formě dualpacku či jiných zvýhodněných balení. Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 220.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj. dodání všech poptávaných položek). Na vítězného účastníka bude vystavena jednorázová objednávka na... Zadáno
VZ Nákup spotřebního materiálu - tonery 08.06.2017 10:00
Poptávány jsou ve všech případech POUZE ORIGINÁLNÍ tonerové kazety, nikoliv kazety alternativní! Je možné nabídnout tonerové kazety ve formě dualpacku či jiných zvýhodněných balení. Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 295.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj. dodání všech poptávaných položek). Na vítězného účastníka bude vystavena jednorázová objednávka na... Zadáno
VZ Pronájem IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny... 06.06.2017 09:00
Pronájem se týká IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR (2. pololetí 2017) a volby prezidenta republiky (1. pololetí 2018). Pronájem bude řešen uzavřením smlouvy o nájmu (viz příloha č. 1). Zadavatel požaduje vyplnit ve smlouvě zvýrazněná místa (označená textem "doplní účastník"), která budou totožná s předloženou nabídkou účastníka. Doplněný návrh smlouvy... Zadáno
1 ... 5 13 14 15 16 17
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace