Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Městská část Praha 12

Výpis systémových zpráv

Městská část Praha 12

Název: Městská část Praha 12
Právní forma: Obec, měst. část hl.m. Prahy
IČO: 00231151
DIČ: CZ00231151
Tel (ústředna): 244 028 111
Kategorie zadavatele: Územní samosprávný celek nebo jeho příspěvková organizace (dle § 4 odst. 1 písm. d) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/mestska-cast-praha-12
Profil zadavatele (www adresa): https://zakazky.praha12.cz/
Kontaktní osoba: Pauch Vojtěch
Webová adresa: https://www.praha12.cz/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Písková 830/25
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Nákup 3 ks notebooků 24.05.2018 15:00
Nákup 3 ks notebooků (viz podrobný popis u položky). Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 87.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky. Na vítězného účastníka bude vystavena jednorázová objednávka na dodávku v rozsahu této veřejné zakázky. Zadavatel zároveň požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově, nikoliv na etapy do 14 dnů od akceptace objednávky.... Neukončeno
VZ Nákup 20 ks mini desktop PC 24.05.2018 15:00
Nákup 20 ks mini desktop PC a 10 ks externích CD/DVD mechanik (viz podrobný popis u jednotlivých položek). Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 390.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky. Na vítězného účastníka bude vystavena jednorázová objednávka na dodávku v rozsahu této veřejné zakázky. Zadavatel zároveň požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově,... Neukončeno
VZ Nákup 12 ks notebooků 27.04.2018 10:00
Nákup 12 ks notebooků (2 typy - viz podrobný popis u jednotlivých položek). Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 250.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj. dodání všech poptávaných položek) do 14 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení v jakékoliv fázi bez udání důvodu! Zadáno
VZ Pronájem IT techniky na zajištění voleb do zastupitelstev obcí a Senátu... 25.04.2018 10:00
Pronájem se týká IT techniky na zajištění voleb do zastupitelstev obcí a Senátu Parlamentu ČR (předpokládaný termín konání – podzim 2018). Pronájem bude řešen uzavřením smlouvy o nájmu (viz příloha č. 1). Zadavatel požaduje vyplnit ve smlouvě zvýrazněná místa (označená textem "doplní účastník"), která budou totožná s předloženou nabídkou účastníka. Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako... Zadáno
VZ Nákup spotřebního materiálu - tonery 24.04.2018 10:00
Poptávány jsou ve všech případech POUZE ORIGINÁLNÍ tonerové kazety, nikoliv kazety alternativní! Tonery musí být dodány v neporušených obalech a jejich datum výroby nesmí být starší více jak 3 roky. Je možné nabídnout tonerové kazety ve formě dualpacku či jiných zvýhodněných balení. Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 200.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj.... Zadáno
1 2 3 ... 5
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace