VZ |
Dodávka barevných a černých tonerů pro MěÚ Trutnov
|
13.11.2015 10:00 |
|
Předmětem plnění je průběžná dodávka:
1) černých tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy – specifikace zboží. Zbožím se myslí tonery a inkoustové náplně originální a alternativní, nikoli repasované.
2)trojbalení barevných tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy –... |
Zadáno |
VZ |
Dodávka barevných a černých tonerů pro MěÚ Trutnov
|
12.10.2015 10:00 |
|
Předmětem plnění je průběžná dodávka:
1) černých tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy – specifikace zboží. Zbožím se myslí tonery a inkoustové náplně originální a alternativní, nikoli repasované.
2)trojbalení barevných tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy –... |
Zrušeno |
VZ |
Google Apps for Work - komunikační řešení městského úřadu Trutnov
|
14.09.2015 12:00 |
|
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb Google Apps for Work (Gmail, Kalendář, Disk, Dokumenty, Weby, Hangouts a další) pro 200 uživatelů na dobu neurčitou včetně podpory při implementaci a zaškolení uživatelů.
Předmět plnění musí zahrnovat standardní podmínky poskytování Google Apps for Work, jako např.:
● 30GB uložiště na uživatele
● možnost nastavení vlastní domény ve... |
Zadáno |
VZ |
Dodávka kancelářských potřeb pro MěÚ Trutnov 2015 - 2019
|
25.08.2015 11:00 |
|
Předmětem zakázky malého rozsahu (dále jen „zakázka“), je průběžná dodávka kancelářských potřeb na základě rámcové kupní smlouvy dle specifikace v příloze č. 1 této výzvy.
Uchazeči jsou oprávněni požadovat dodatečné informace, dodatečné informace musí být zadavateli doručeny doložitelným způsobem (písemně nebo e-mailem) nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek.
S... |
Zadáno |
VZ |
Dodávka úklidových a hygienických prostředků
|
12.08.2015 15:00 |
|
Dodávka úklidových a hygienických prostředků
Předmětem zakázky malého rozsahu (dále jen „zakázka“), je průběžná dodávka úklidových a hygienických prostředků dle specifikace v příloze č. 1 této výzvy.
Uchazeči jsou oprávněni požadovat dodatečné informace, dodatečné informace musí být zadavateli doručeny doložitelným způsobem (přes elektronické tržiště) nejpozději 4 pracovní dny před... |
Zadáno |