Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Česká republika - Úřad vlády…

Výpis systémových zpráv

Česká republika - Úřad vlády České republiky

Název: Česká republika - Úřad vlády České republiky
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 00006599
DIČ: CZ00006599
Tel (ústředna): +420 224002111
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Jiný – nutno uvést
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-vlady-ceske-republiky
Kontaktní osoba: organizace Administrátor

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1 Malá Strana
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Úklidové a hygienické prostředky 16.04.2015 10:00
Předmětem výběrového řízení je nákup a dodávky úklidových a hygienických prostředků, jejichž detailní popis je uveden v příloze č. 1 vzoru smlouvy připojeného k této výzvě. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou. Příloha č. 1 vzoru smlouvy stanovuje druhy zboží (položky), které bude kupující odebírat po dobu účinnosti smlouvy; počty jednotlivých položek jsou však pouze orientační,... Zrušeno
VZ Nákup křesel pro 24 hodinový provoz 16.03.2015 10:00
Předmětem výběrového řízení je nákup/dodávka 2 ks kancelářských křesel pro 24 hodinový provoz. Součástí VZMR je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb. Zadavatel dále požaduje certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 výrobce. Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo... Zadáno
VZ Nákup chladniček 10.03.2015 11:00
Předmětem výběrového řízení je koupě chladniček. Další podmínky: - Nabídková cena musí zahrnovat dopravu na místo plnění i všechny případné poplatky. - Splatnost faktury minimálně 21 dní. - Dodání zboží do 14 dnů od doručení objednávky potvrzené prodávajícím zpět kupujícímu. - Prodávající (uchazeč) odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za... Zadáno
VZ Mikrovlnné trouby 10.03.2015 09:00
Předmětem výběrového řízení je koupě mikrovlnných trub. Další podmínky: - Nabídková cena musí zahrnovat dopravu na místo plnění i všechny případné poplatky. - Splatnost faktury minimálně 21 dní. - Dodání zboží do 14 dnů od doručení objednávky potvrzené prodávajícím zpět kupujícímu. - Prodávající (uchazeč) odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a... Zadáno
VZ Maintenance pro portálovou technologii Liferay Portál 25.02.2015 09:00
Předmětem výběrového řízení je produktová maintenance k portálové technologie Liferay. Splatnost faktury minimálně 21 dní. Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky. POZNÁMKA: Vítězný uchazeč předloží k podpisu i dohodu podle kalifornského práva. Zadáno
1 ... 61 71 79 80 81 82 83 91 101 ... 163
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace