Domů  /  Zadávací řízení  /  Národní konference Venkov 2017  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Lucie Kokulová
: lucie.kokulova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor řídící orgán PRV
Číslo útvaru: 14110
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Národní konference Venkov 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00052111

25.04.2017 16:37:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lucie Kokulová
lucie.kokulova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Národní konference Venkov 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lucie Kokulová
lucie.kokulova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Tradiční konference (2 - 3 dny) ve vhodném termínu cca říjen/listopad 2017 v Pardubickém kraji, která poskytne prostor pro zhodnocení proběhlého roku a pro diskuse o budoucnosti Programu rozvoje venkova (dále také „PRV“) a politiky rozvoje venkova jako takové a pro témata související s Evropským venkovským parlamentem nebo objednatelem a partnery aktuálně zvolená témata. Součástí programu budou diskuse v pracovních skupinách (workshopy), plenární zasedání a exkurze (představení úspěšných projektů z Programu rozvoje venkova a z dalších dotačních titulů a představení příkladů dobré praxe na venkově).
Položky předmětu VZ
Zajištění konference
79950000-8 - Organizace výstav, veletrhů a kongresů
79950000-8 - Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Kompletní zajištění dvou až třídenní konference pro cca 300-350 účastníků (každý rok v jiném kraji) s tematickým zaměřením na priority a postoje České republiky získané v diskusi v rámci Evropského venkovského parlamentu v roce 2017, zkušenosti z programového období 2007-2013 ve vazbě na programové období 2014-2020 – ukázky příkladů dobré praxe na venkově. Hlavním tématem bude agroturistika a podnikání na venkově.

Podrobný popis předmětu této veřejné zakázky je vymezen v přílohách této výzvy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
992 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Těšnov
65
17
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
Uchazeč ve své nabídce předloží výpis z obchodního rejstříku (ne starší 3 měsíců ke dni podání nabídky) nebo výpis z živnostenského rejstříku prokazující živnostenské oprávnění pro předmět podnikání Pořádání kurzů, školení (ne starší 3 měsíců ke dni podání nabídky) nebo jiný doklad prokazující odbornou způsobilost.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb
Seznam významných služeb, které uchazeč realizoval v posledních třech letech s kontakty na objednatele služeb pro možnost případného ověření zadavatele, že zakázka byla realizována řádně.
Předložení seznamu zakázek (struktura: identifikace objednatele včetně kontaktního telefonu a emailu pro ověření reference, název a popis referenční zakázky, finanční rozsah v Kč bez DPH, dobu zahájení a ukončení realizace (v detailu měsíc a rok).
Uchazeč předloží seznam významných služeb dokazující, že v posledních 3 letech realizoval alespoň 3 zakázky v oblasti služeb při realizaci konferencí, či školení zaměřených na Společnou zemědělskou politiku či politiku rozvoje venkova ve finančním objemu nad 300 000 Kč bez DPH za každou službu. Nebo 1 zakázku v oblasti služeb se stejným předmětem plnění ve finančním objemu nad 800 000 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytnutí služeb

Způsob a doba podání nabídky

15.05.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnotícím kritériem veřejné zakázky bude ekonomická výhodnost nabídek.
Metoda hodnocení je stanovena nejvýhodnějším poměrem nabídkové ceny a kvality.
Vyhodnocení nabídek: Zadavatel provede hodnocení nabídek podle níže stanovených kritérií a jejich vah. Jednotlivá kritéria budou posuzována následovně: relevantnost programu konference bude posuzována ve vztahu k navrhnutým tématům konference, návrh exkurzí bude posuzován podle tematického zaměření a vztahu k hlavním tématům konference a podle vzdálenosti od místa konání konference, vhodnost místa konání konference bude posuzována ve vztahu k dopravní dostupnosti místa, ubytovací kapacitě pro účastníky konference a místům konání exkurzí.
Zadavatel pořídí písemnou zprávu o hodnocení nabídek včetně popisu hodnocení.
Váha kritérií:
A. 40% celková cena za zajištění požadovaných služeb
B. 60 % kvalita návrhu realizace zakázky
b1) dílčí kritéria: relevantnost programu konference 40 %
b2) vhodnost návrhu exkurzí 10 %
b3) vhodnost místa konání konference 10 %

Detailní popis hodnocení je uveden v příloze č. 1 této výzvy.
Body za jednotlivá dílčí kritéria budou sečteny, vítězí nabídka s nejvyšším celkovým počtem bodů.


V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v dílčím kritériu č. 1 (celková nabídková cena). V případě opětovné shody bude výsledné pořadí stanoveno losem. Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 ZZVZ. Účastnit se losování mají právo uchazeči, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Celková nabídková cena
Celková nabídková cena






40,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Kvalita návrhu realizace zakázky
Kvalita návrhu realizace zakázky


hodnocení zadavatele




60,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



V rámci tohoto kritéria - kvalita návrhu realizace zakázky (váha 60 %) budou zadavatelem hodnocena tato jednotlivá kritéria, která musí splňovat podmínky uvedené v příloze výzvy: a) Relevantnost programu konference – váha 40 % b) Vhodnost návrhu exkurzí s ohledem na jejich obsah – váha 10 % c) Vhodnost místa konání konference s ohledem na jeho dopravní dostupnost a vybavení – váha 10% Nabídky budou pro jednotlivé kritérium ohodnoceny na stupnici 0 – 100 bodů. Nabídka, která je v dílčím kritériu nejvhodnější, obdrží za toto kritérium 100 bodů. Ostatní nabídky pak získají takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění daného dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.05.2017 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

1. Účastník je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 2. Podáním nabídky účastník souhlasí s podmínkami tohoto výběrového řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty. 3. Zadavatel si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout. Zadavatel si dále vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli zrušit, a to i bez udání důvodu. 4. Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/document_download_18107.html). Podáním nabídky účastník prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Další specifikace
Lucie Kokulová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 02.05.2017 14:23:03

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
5 02.05.2017 13:52 Irena Šťávová 02.05.2017 13:52 Irena Šťávová právě zobrazena
4 27.04.2017 12:21 Lucie Kokulová 02.05.2017 13:52 Irena Šťávová
3 25.04.2017 16:40 Lucie Kokulová 27.04.2017 12:21 Lucie Kokulová
2 25.04.2017 16:39 Lucie Kokulová 25.04.2017 16:40 Lucie Kokulová
1 25.04.2017 16:37 Lucie Kokulová 25.04.2017 16:39 Lucie Kokulová

Kontextová navigace