Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky barev  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje
IČO: 75151537

Sídlo/místo podnikání:
Lidické náměstí 899/9
401 79  Ústí nad Labem

Kontaktní osoba:
: Ing. Kateřina Tomášková
: katerina.tomaskova@pcr.cz
: +420974723547
: referent majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávky barev
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050997
Evidenční číslo: KRPU-60271/ČJ-2017-0400VZ

22.03.2017 14:30:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Kateřina Tomášková
katerina.tomaskova@pcr.cz
+420974723547
referent majetkové správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávky barev
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Kateřina Tomášková
katerina.tomaskova@pcr.cz
+420974723547
referent majetkové správy
Evidenční číslo zadavatele
KRPU-60271/ČJ-2017-0400VZ
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu jsou dodávky vodou ředitelných barev, příslušenství lakovací kabiny včetně nástřiku kabiny a aktualizace vzorníku barev v roce 2017 pro Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje - automobilní opravnu.
Bližší informace k veřejné zakázce malého rozsahu, jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy.
Účastník je dále povinen ve své cenové nabídce doložit:
1. Prostou kopii živnostenského oprávnění, případně prostý výpis z obchodního rejstříku, kde předmět podnikání musí souhlasit s předmětem veřejné zakázky;
2. Ve všech položkách vyplněný krycí list, který je přílohou č. 2 této výzvy. Ocenění položky zápisem hodnoty "0,- Kč" je považováno za její nevyplnění.
3. Vyplněný návrh kupní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem účastníka.

Součástí předmětu plnění je i pronájem vzorníků včetně všech jejich aktualizací do 30. listopadu 2017 (bez ohledu na výši jejich počtu) včetně nabytí vlastnického práva k těmto aktualizacím. Prodávající je dále povinen informovat kupujícího o veškerých těchto aktualizacích a změnách v těchto vzornících nejdéle do 2 pracovních dnů od provedení těchto aktualizací. Tyto změny nebudou součástí krycího listu, který je přílohou č. 2 této výzvy.

Doručené nabídky, splňující zadávací podmínky, budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti, jejímž kritériem je nejnižší nabídková cena celkem (za předpokládaný objem odběru) včetně DPH v Kč s váhou 100 %.
Kupující se nezavazuje k čerpání v plné výši uvedeného předpokládaného množství předmětu plnění.

Místem dodání předmětu veřejné zakázky je Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje, Automobilní opravna, Boženy Němcové 420, 400 01 Ústí nad Labem.
Realizace dodávek, dílčích položek předmětu plnění, bude probíhat po celý rok 2017 na základě písemných dílčích objednávek v průběhu daného roku 2017. Prodávající se zavazuje dodat zboží na adresu místa plnění nejpozději do 2 pracovních dnů od přijetí písemné objednávky. Prodávající se dále zavazuje informovat o termínu dodání zboží (osobu oprávněnou za převzetí zboží) nejméně 2 pracovní dny
Účastník podáním nabídky stvrzuje, že nabízené položky předmětu plnění, splňují zadavatelem, stanovenou technickou specifikaci.
Není-li výrobcem stanoveno jinak (např. exspirace) ručí prodávající za kvalitu zboží po dobu 24 měsíců od data předání zboží kupujícímu.
Položky předmětu VZ
Dodávky barev
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Různé
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ústí nad Labem - Předlice
Boženy Němcové
420
400 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Účastník je povinen ve své cenové nabídce doložit prostou kopii živnostenského oprávnění, případně prostý výpis z obchodního rejstříku, kde předmět podnikání musí souhlasit s předmětem veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh kupní smlouvy

Způsob a doba podání nabídky

04.04.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Rozhodující, při shodě doručených nabídek, bude čas přijetí nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší celková nabídková cena včetně DPH
Nejnižší celková nabídková cena včetně DPH






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
04.04.2017 09:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Kateřina Tomášková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Krajské...
Doručeno: 24.03.2017 11:05:08

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Kateřina Tomášková
Vydáno pro (O - organizace): Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem [IČ 75151537]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 24.3.2017 10:48:46
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 24.03.2017 10:46 Kateřina Tomášková 24.03.2017 10:46 Kateřina Tomášková právě zobrazena
2 22.03.2017 14:53 Kateřina Tomášková 24.03.2017 10:46 Kateřina Tomášková
1 22.03.2017 14:30 Kateřina Tomášková 22.03.2017 14:53 Kateřina Tomášková

Kontextová navigace