Domů  /  Zadávací řízení  /  ,,Finanční úřad pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Zuzana Vnoučková
: zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
: +420 234 009 292
: Vedoucí oddělení

Organizační útvar:
OHS pro Středočeský kraj
Číslo útvaru: 732150280
E-mail: zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Žitná 12
12000 Praha 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ,,Finanční úřad pro Středočeský kraj - Územní pracoviště Praha východ - zajištění recepčních a informačních služeb
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00050171

28.02.2017 14:11:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Zuzana Vnoučková
zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
+420 234 009 292
Vedoucí oddělení

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
,,Finanční úřad pro Středočeský kraj - Územní pracoviště Praha východ - zajištění recepčních a informačních služeb
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Zuzana Vnoučková
zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
+420 234 009 292
Vedoucí oddělení
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je provádění recepční a informační služby v objektu FÚ pro Středočeský kraj - Územní pracoviště Praha-východ.
Položky předmětu VZ
Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Recepční služby
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 8
Thámova
27
186 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Čestné prohlášení osoby (osob) oprávněné (oprávněných) jednat za dodavatele (u právnických osob bude toto čestné prohlášení podepsáno všemi členy statutárního orgánu) o splnění základních kvalifikačních předpokladů uvedených v příloze č.3 této výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 90-ti dnů ke dni podání nabídky.
Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence.
Kopie dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování recepční a informační služby uzavřená v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

Způsob a doba podání nabídky

10.03.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losování


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


06.03.2017 10:00:00
Praha 8
Thámova
27
186 00
Česká republika
Sraz účastníků ve vstupní hale objektu.
Otevírání nabídek
10.03.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zuzana Vnoučková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 28.02.2017 14:44:33

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.02.2017 14:11 Zuzana Vnoučková 28.02.2017 14:11 Zuzana Vnoučková právě zobrazena

Kontextová navigace