Domů  /  Zadávací řízení  /  Rámcová smlouva na nákup…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Eva Moravcová
: eva.moravcova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 12130
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Rámcová smlouva na nákup nábytku
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00049382

02.02.2017 11:49:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Eva Moravcová
eva.moravcova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Rámcová smlouva na nákup nábytku
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Eva Moravcová
eva.moravcova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



12
Předmět VZ
Nákup standardizovaných kusů nábytku. Seznam nábytku, včetně požadavků na provedení je uveden v příloze tohoto záměru.

Položky předmětu VZ
Nákup standardizovaného kancelářského nábytku
39130000-2 - Kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
Nábytek pro běžné vybavení kanceláří referentů, VO a ŘO v případech, kdy není třeba atypické řešení: pracovní stůl, skříň, jednací stůl, šuplíkový kontejner, atd. dle specifikace
Požadavky na materiál pro část 1: DTD laminovaná o tloušťce 18 mm, ABS hrany 2mm, plastové kluzáky. Světlá výška mezi spodní a horní hranou polic musí být min. 32,5 cm, aby umožňovala uložení šanonu o výšce 31,5cm. Veškeré čalounění musí mít odolnost vůči prodření min. 100.000 sedacích cyklů a stálost na světle min. 6 (ISO 105 - B02:1999)
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 000 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Těšnov
65
17
11705
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
kopie výpisu z OR
výpis z OR
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Reference
Dodavatele s nabídkou předloží seznam nejméně dvou referenčních zakázek obdobného charakteru
čestné prohlášení
Dvě dodávky nábytku - realizované v posledních 3 letech s minimální hodnotou 500 000 Kč bez DPH za každou a délkou trvání alespoň 6 měsíců, jejichž předmětem nebo součástí byla dodávka standardizovaného nábytku. Součástí prohlášení bude kontakt na osobu, které může referenci potvrdit.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
13.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
kupní smlouva rámcová dle NOZ

Způsob a doba podání nabídky

13.04.2017 09:50:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocení mimo systém bylo zvoleno, neboť cenová nabídka se bude sestávat z koše výrobků, který nemůže být do ET Gemin efektivně zadán. Dodavatelé proto doplní nabídkové ceny do tabulky, která je přílohou výzvy.
Nabídky budou seřazeny dle nabídkové ceny za koš výrobků.


Losem.
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 ZZVZ. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn., že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů.
2) Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami tohoto výběrového řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo vývěrové řízení kdykoliv zrušit a to i bez uvedení důvodu.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).
6) Uchazeč stanoví nabídkovou cenu na základě ocenění všech položek v souboru cenová nabídka nábytku
7) Součástí nabídky uchazeče je podepsaná kupní smlouva.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


06.04.2017 10:00:00
Praha 1
Těšnov
65
17
11705
Česká republika
kontaktní osobou pro prohlídku místa plnění je Bc. Eva Moravcová, tel.: 778 770 421
Otevírání nabídek
13.04.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Eva Moravcová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 31.03.2017 12:42:30

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.02.2017 11:49 Eva Moravcová 30.03.2017 10:14 Eva Moravcová právě zobrazena

Kontextová navigace