Domů  /  Zadávací řízení  /  PC stolní  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Výzkumný ústav rostlinné výroby, v. v. i.
IČO: 00027006

Sídlo/místo podnikání:
Drnovská 507/73
16100  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Karel Novák
: karel.novak@vurv.cz
: +420 233 022 471
: +420 702 087 641

Specifikace VZ

Název VZ: PC stolní
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00047972

05.12.2016 15:06:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Novák
karel.novak@vurv.cz
+420 233 022 471
+420 702 087 641

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
PC stolní
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Novák
karel.novak@vurv.cz
+420 233 022 471
+420 702 087 641
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Stolní PC
Položky předmětu VZ
HP ProDesk 490 G3
30213300-8 - Stolní počítače
30213300-8 - Stolní počítač
HP ProDesk 490 G3 (X3K11EA)
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i5-6500
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® HD 530
• LAN, 6x USB 3.0, 2x USB 2.0, RS-232 sériový port, VGA, DisplayPort, klávesnice, myš, čtečka paměťových SD karet
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
32 000,00
64 000,00
HP ProDesk 400 G3
30213300-8 - Stolní počítače
30213300-8 - Stolní počítač
HP ProDesk 400 G3 (X3K09EA)
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i3-6100
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® HD 530
• LAN, 4x USB 3.0, 4x USB 2.0, VGA, DisplayPort, sériový port, klávesnice, myš
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
60 000,00
300 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
92 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 14.12.2016 do 21.12.2016. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Drnovská
507
73
161 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
jednorázová objednávka, není součástí zadávacího řízení

Způsob a doba podání nabídky

14.12.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Specifikace produktu.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.12.2016 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Karel Novák v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Výzkumný ústav rostlinné...
Doručeno: 05.12.2016 15:52:21

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.12.2016 15:06 Karel Novák 05.12.2016 15:06 Karel Novák právě zobrazena

Kontextová navigace