Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup papírových hygienických…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Centrum sociálních služeb Tloskov
IČO: 00640841

Sídlo/místo podnikání:
Tloskov 1
257 56  Neveklov

Kontaktní osoba:
: Jaroslav Cimerman
: cimermanj@tloskov.cz
: 317740203
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup papírových hygienických potřeb.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055903

18.05.2018 13:43:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Cimerman
cimermanj@tloskov.cz
317740203
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup papírových hygienických potřeb.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Cimerman
cimermanj@tloskov.cz
317740203
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup papírových hygienických potřeb.
Položky předmětu VZ
Toaletní papír dvouvrstvý JUMBO 190mm
33761000-2 - Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
Toaletní papír dvouvrstvý JUMBO 190mm-bílý-ne z recyklátu. Kvalitní provedení!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
600,00
role
Papírové ručníky skládané ZZ dvouvrstvé.
33772000-2 - Papírové výrobky na jedno použití
33772000-2 - Papírové výrobky na jedno použití
Papírové ručníky skládané ZZ dvouvrstvé 23x25cm bílé, ne z recyklátu. 150-200ks v jednom balíčk, cca 20 balíčků v kartonu. Kvalitní provedení!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
30,00
karton
Papírové kuchyňské utěrky.
33772000-2 - Papírové výrobky na jedno použití
33772000-2 - Papírové výrobky na jedno použití
Papírové kuchyňské utěrky balené po 2 rolích dvouvrstvé - bílé, délka návinu min. 10m. Kvalitní provedení!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
480,00
ks
Toaletní papír dvouvrstvý.
33761000-2 - Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
Toaletní papír dvouvrstvý cca 400 útržků-bílý-ne z recyklátu. Kvalitní provedení!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
360,00
role
Kosmetivké kapesníky 230x115.
33762000-9 - Papírové kapesníky
33762000-9 - Papírové kapesníky
Kosmetické kapesníčky dvouvrstvé 230x115mm, balení po 100 ks v krabičce. Kvalitní provedení!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
70,00
balíček
Papírové kapesníčky.
33762000-9 - Papírové kapesníky
33762000-9 - Papírové kapesníky
Papírové hygienické kapesníčky 3 vrstvé -1 sada=10bal. po 100 ks v jednom balíčku. Kvalitní provedení!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
96,00
sada
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Neveklov
Tloskov
1
25756
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2018

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Kupní smlouva.

Způsob a doba podání nabídky

29.05.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Kontrola splnění požadavků zakázky.


Losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
29.05.2018 09:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jaroslav Cimerman v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Centrum sociálních služeb...
Doručeno: 18.05.2018 13:46:55

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 18.05.2018 13:43 Jaroslav Cimerman 18.05.2018 13:43 Jaroslav Cimerman právě zobrazena

Kontextová navigace