Domů  /  Zadávací řízení  /  Stavební opravy bytových…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo financí
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11810  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Michal Kříž
: michal.kriz@mfcr.cz
: ŘO 13

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Stavební opravy bytových jednotek MF
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/17/V00054035

21.06.2017 13:23:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Stavební opravy bytových jednotek MF
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Stavební opravy čtyř (4) bytových jednotek na území hlavního města Prahy. Zakázka není dělena na části, stavební opravy budou zadány na základě smlouvy s jedním dodavatelem.
Položky předmětu VZ
stavební opravy b.j.
45200000-9 - Kompletní nebo dílčí konstrukční a stavební práce
45200000-9 - Práce pro kompletní nebo částečnou výstavbu inženýrské stavitelství
Předmětem VZ je stavební oprava čtyř (4) bytových jednotek podle dokumentace vypracované v červnu 2017 odpovědným projektantem Ing. arch. Jiřím Dandou. Projektové dokumentace pro jednotlivé bytové jednotky jsou součástí Výzvy. Součástí Výzvy jsou též, jako samostatné přílohy, výkazy výměr pro jednotlivé byty, které budou dodavatelem vyplněny ve všech řádcích - částky z jednotlivých výkazů výměr budou uvedeny do Nabídkového listu, který je součástí Výzvy jako Příloha č. 1; důležité informace k způsobu zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v Příloze č. 1a.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 16.01.2017 do 31.03.2017. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Dodavatel je povinen do sedmi (7) kalendářních dnů po nabytí účinnosti smlouvy předložit návrh závazného harmonogramu plnění stavebních oprav. Z důvodů uvolnění bytových jednotek stávajícími nájemci se dodavatel zavazuje zahájit práce v souladu se schváleným Harmonogramem nejdříve čtrnáct (14) kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy s tím, že celé a řádně provedené dílo bez vad a nedodělků předá nejpozději do 30. 9. 2017, přičemž b. j. v ulici Na Maninách 1424/25, Praha 7 – Holešovice a b. j. v ulici Biskupcova 1748/71, Praha 3 – Žižkov předá bez vad a nedodělků nejpozději do 25. 8. 2017. Další podmínky pro plnění VZ jsou uvedeny v Návrhu smlouvy.

Doba a místo plnění

Praha 7
Na Maninách
1424
25
17000
Česká republika
Další místa plnění
Praha 3
Biskupcova
1748
71
13000
Česká republika
Praha 6
Evropská
674
156
16000
Česká republika
Praha 10
Gutova
2403
42
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, které bude jako naskenovaný dokument součástí podané nabídky. Vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy jako Příloha č. 2. Pokud uchazeč nevyužije vzor uvedený v Příloze č. 2, pak musí text čestného prohlášení odpovídat § 74 zákona č. 134/2016 Sb., zákona o zadávání veřejných zakázek. V případě, že bude dodavatel profesní kvalifikaci s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona prokazovat prostřednictvím jiných osob, musí být čestné prohlášení předloženo i za tyto jiné osoby.
Profesní způsobilost
kopií dokumentu
kopií dokumentu
Dodavatel předloží živnostenské oprávnění pro živnost "Provádění staveb, jejich změn a odstraňování".
Prostou kopií dokumentu, která bude jako naskenovaný dokument součástí podané nabídky.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
S dodavatelem bude uzavřena smlouva o dílo dle § 1746 odst. 2 a § 2586 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Návrh smlouvy je součástí Výzvy, dodavatel není oprávněn zasahovat do jeho znění. V případě zájmu o veřejnou zakázku dodavatel vyplní hlavičku a ostatní informace, které jsou v Návrhu smlouvy označeny žlutou barvou, návrh smlouvy podepíše oprávněnou osobou, a jako naskenovaný dokument přiloží k nabídce. Dodavatel musí mít po celou dobu plnění platnou pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu v minimální výši 10 mil. Kč. Tuto smlouvu je dodavatel povinen předložit na vyžádání zadavatele kdykoliv po celou dobu plnění.

Způsob a doba podání nabídky

30.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Výhodnější bude dříve doručená nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


26.06.2017 15:00:00
Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika
INFORMACE K PROHLÍDKÁM Vzhledem k tomu, že se jedná o několik prohlídek bytů, které jsou obsazeny nájemníky, a tyto byty se nachází v různých částech hlavního města Prahy, je nezbytné se k prohlídce nejpozději do 26. 6. 2017 do 15.00 hod. zaregistrovat na e-mail marie.polanska@mfcr.cz. Při registraci musí dodavatel jasně uvést, o prohlídku kterých b. j. má zájem. Dodavatel se dle svého uvážení může zúčastnit všech, nebo jen některých, prohlídek. V případě zájmu o prohlídky proběhnou tyto postupně během následujícího dne, tj. 27. 6. 2017 (b. j. Evropská od 8.00 hod., b. j. Gutova od 10.00 hod., b. j. Biskupcova od 11.30 hod., b. j. Na Maninách od 13.00 hod.).
Otevírání nabídek
30.06.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Příloha č. 1
Příloha č. 1_nabídkový list.xlsx 13,45 KB
Příloha č. 1a
Příloha č. 1a_Upřesnění zpracování nabídkové ceny.docx 25,45 KB
Příloha č. 2
Příloha č. 2_Vzorové čestné prohlášení.docx 24,91 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_1-Průvodní a souhrnná technická zpráva.pdf 78,32 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_2-Situace sc.pdf 244,65 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_3-stavajici stav.pdf 122,37 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_4-nový návrh.pdf 122,60 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_5-Zdravotechnika K. sc..pdf 208,88 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_6-Zdravotechnika V. sc.pdf 215,53 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_7-Vytápění sc.pdf 226,34 KB
PD Evropská
b.j. Evropská_1-Průvodní a souhrnná technická zpráva.pdf 81,21 KB
PD Evropská
b.j. Evropská_2-situace sc.pdf 215,16 KB
PD Evropská
b.j. Evropská_3-stavajici stav.pdf 124,15 KB
PD Evropská
b.j. Evropská_4-nový návrh.pdf 139,73 KB
PD Evropská
b.j. Evropská_5-Zdravotechnika sc.pdf 212,98 KB
PD Evropská
b.j. Evropská_6-Vytápění sc.pdf 178,41 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_1-Průvodní a souhrnná technická zpráva.pdf 84,06 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_2-Situace sc.pdf 273,77 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_3-stavajici stav.pdf 128,12 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_4-nový návrh.pdf 123,65 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_5-Zdravotechnika K.sc.pdf 192,85 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_6-Zdravotechnika V.sc.pdf 191,32 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_7-Vytápění sc.pdf 183,68 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_1-Průvodní a souhrnná technická zpráva.pdf 82,55 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_2-Situace sc.pdf 229,16 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_3-stavajici stav.pdf 133,64 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_4-nový návrh.pdf 137,32 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_5-Zdravotechnika K. sc.pdf 210,05 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_6-Zdravotechnika V. sc .pdf 242,68 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_7-vytápění sc.pdf 219,76 KB
PD Biskupcova
b.j. Biskupcova_výkaz výměr.xlsx 63,70 KB
PD Evropská
b.j. Evropskká_výkaz výměr.xlsx 57,41 KB
PD Gutova
b.j. Gutova_výkaz výměr.xlsx 62,09 KB
PD Na Maninách
b.j. Na Maninách_výkaz výměr.xlsx 65,25 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 21.06.2017 15:59:13

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.06.2017 13:23 Blanka Hynčíková 21.06.2017 15:54 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace