Domů  /  Zadávací řízení  /  Výměna koberců v budově AOPK…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Vladislav Kopecký
: vladislav.kopecky@nature.cz

Organizační útvar:
České středohoří
Číslo útvaru: 51
E-mail: cstred@nature.cz
Telefon: 416574611
Fax: 416574610
Adresa webu: http://webportal.nature.cz/wps/portal/cs/ceske-stredohori
Kontaktní adresa:
Michalská 260/14
412 01 Litoměřice
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Výměna koberců v budově AOPK ČR v Ústí nad Labem, Bělehradská č. p. 1308/17 - 2
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00054031

19.06.2017 16:48:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vladislav Kopecký
vladislav.kopecky@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Výměna koberců v budově AOPK ČR v Ústí nad Labem, Bělehradská č. p. 1308/17 - 2
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vladislav Kopecký
vladislav.kopecky@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Veřejná zakázka na výměnu koberců ve 2. a 3. nadzemním podlaží v objektu AOPK ČR v Ústí nad Labem, Bělehradská č. p. 1308/17, se skládá z následujících součástí: Dodání zátěžového koberce černé barvy, vystěhování nábytku, odstranění původních koberců a jejich likvidace v souladu s platnými právními předpisy, oprava podkladové plochy v 3. nadzemním podlaží, pokládka nových zátěžových koberců a nastěhování nábytku na původní místo. Podrobná specifikace zakázky (výměry, množství apod.) je v příloze této veřejné zakázky.
Práce budou provádeny po jednotlivých patrech. Nábytek bude přestěhován do místností v daném patře, kde nebudou probíhat práce na výměně koberců.
Veřejná zakázka bude realizována od 1. 9. do 30. 9. 2017.
Položky předmětu VZ
Výměna koberců v objektu AOPK ČR v Ústí nad Labem
45432130-4 - Pokládka podlahových krytin
45432130-4 - Pokládka podlahových krytin
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
124 000,00
124 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
124 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ústí nad Labem
Bělehradská
1308
17
400 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pokládka podlahových krytin
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

29.06.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losování


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Vzor smlouvy vytvořený zadavatelem je závazný. Zadavatel nepožaduje, aby účastník přiložil k nabídce vyplněnou a podepsanou smlouvu. Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem. Součástí nabídky musí být vyplněný položkový rozpočet a podepsané čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
29.06.2017 08:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vladislav Kopecký v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 20.06.2017 10:44:49

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 19.06.2017 16:48 Vladislav Kopecký 20.06.2017 10:23 Vladislav Kopecký právě zobrazena

Kontextová navigace