Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup dataprojektoru EPSON…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra
IČO: 67779999

Sídlo/místo podnikání:
Přípotoční 300/12
101 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Lenka Hrušková
: l.hruskova@zsmv.cz
: +420974844692
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup dataprojektoru EPSON EB-2250U pro konferenční místnost na CTX
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00052873

18.05.2017 14:30:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Lenka Hrušková
l.hruskova@zsmv.cz
+420974844692
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup dataprojektoru EPSON EB-2250U pro konferenční místnost na CTX
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Lenka Hrušková
l.hruskova@zsmv.cz
+420974844692
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o nákup dataprojektoru EPSON EB-2250U pro konferenční místnost na Centrotexu.
Položky předmětu VZ
Videoprojektory
32321000-9 - Zařízení pro televizní projekci
32321000-9 - Videoprojektory
Předmětem veřejné zakázky je nákup dataprojektoru EPSON EB-2250U s příslušenstvím včetně stropního držáku pro konferenční místnost na Centrotexu .
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
36 000,00
36 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
36 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Termín pro dodání zboží je do 14 kalendářních dnů od odeslání potvrzené elektronické objednávky vítěznou firmou.

Doba a místo plnění

Praha 10
Přípotoční
300
12
101 00
Česká republika
Místem dodání zboží je budova Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra. Kontaktní osoba: Bc. Robert Bílý, tel. č. 974 844 449, mob. č. 605 205 460.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.10.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
vítězné firmě bude odeslána elektronická objednávka

Způsob a doba podání nabídky

31.05.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodné nabídkové ceny bude upřednostněna firma, která podala nabídku jako první v pořadí.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Produktový list na dodávky, ve kterém bude identifikováno nabízené Zboží, aby zadavatel na základě uvedeného označení konkrétního Zboží byl schopen jednoznačně určit, zda účastníkem nabízené Zboží splňuje technické podmínky či nikoli.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
31.05.2017 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Celková nabídková cena je cenou nejvýše přípustnou a nesmí přesáhnout limit veřejné zakázky, který je stanoven 36.000 Kč bez DPH. V případě nabídkové ceny vyšší jak 36.000 Kč bez DPH bude nabídka vyřazena a účastník bude ze zadávacího řízení vyloučen.
Další specifikace
Součástí dodávky je produktový list na dodávky.
Termín pro dodání zboží je do 14 kalendářních dnů od odeslání potvrzené elektronické objednávky vítěznou firmou.
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoli zrušit, právo nepřijmout žádnou z nabídek, právo neuzavřít objednávku.
Lenka Hrušková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Zařízení služeb pro...
Doručeno: 22.05.2017 11:26:12

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Lenka Hrušková
Vydáno pro (O - organizace): Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra [IČ 67779999]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 22.5.2017 11:24:05
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 18.05.2017 14:30 Lenka Hrušková 22.05.2017 10:54 Lenka Hrušková právě zobrazena

Kontextová navigace