Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání zimních bund Lizard…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
IČO: 75151472

Sídlo/místo podnikání:
Kongresová 1666/2
14021  Praha

Kontaktní osoba:
: Jaroslav Huss
: ovz.policie.jh@email.cz
: +420974823250
: referent majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Dodání zimních bund Lizard pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00052671
Evidenční číslo: KRPA-145858/ČJ-2017-0000VZ-H

12.05.2017 10:37:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Huss
ovz.policie.jh@email.cz
+420974823250
referent majetkové správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodání zimních bund Lizard pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Huss
ovz.policie.jh@email.cz
+420974823250
referent majetkové správy
Evidenční číslo zadavatele
KRPA-145858/ČJ-2017-0000VZ-H
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodání 30 ks zimních bund Lizard pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy viz příloha č.1. Technická specifikace a č.2. Cenová a specifikační tabulka
Položky předmětu VZ
Dodání zimních bund Lizard pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
18220000-7 - Oděvy odolné vůči počasí
18220000-7 - Oděvy odolné vůči počasí
Dodání 30 ks zimních bund Lizard pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy. Dále viz. příloha č.1. Technická specifikace a příloha č.2. Cenová a specifikační tabulka
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Různé
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4, Kunratice
Nad Šeberákem
561
140 00
Česká republika
kontaktní osoba: Rudolf Kintner tel. 974823404 - vedoucí skladu kontaktní osoba pro věci technické: Mgr. Petr Smejkal tel. 974823414- referent majetkové správy OSM

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží editovatelný návrh kupní smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení.
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka)
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa
plnění, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
- dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 30.06.2017
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
Zadavatel požaduje bezúplatné předložení 1 ks vzorku pánské zimní bundy LIZARD Jkt vel. XL a 1 ks vzorku dámské zimní bundy LIZARD W Jkt vel. M. Vzorky zaslat na adresu: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy, odbor veřejných zakázek, Bartolomějská 7/306, 110 01 Praha 1.
Vzorky je možné dodat osobně na výše uvedenou adresu.

Způsob a doba podání nabídky

23.05.2017 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Jiným způsobem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.05.2017 09:35:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jaroslav Huss v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Krajské ředitelství policie...
Doručeno: 12.05.2017 11:58:46

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 12.05.2017 10:37 Jaroslav Huss 12.05.2017 11:53 Jaroslav Huss právě zobrazena

Kontextová navigace