Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis aktivních prvků pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Radim Křen
: radim.kren@fs.mfcr.cz
: + 420 596 651 399
: Referent OIT

Organizační útvar:
OIT v Ostravě
Číslo útvaru: 723270050
E-mail: radim.kren@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Na Jízdárně 3162/3
709 00 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Servis aktivních prvků pro objekty FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj pro období 2017-2018
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00051921

05.05.2017 09:47:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Radim Křen
radim.kren@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 399
Referent OIT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Servis aktivních prvků pro objekty FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj pro období 2017-2018
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Radim Křen
radim.kren@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 399
Referent OIT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Roční servis aktivních CISCO prvků a CISCO IP telefonie pro objekty FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená územní pracoviště na období 1.6.2017-31.5.2018. Specifikace prvků Cisco dle lokalit s požadovanou úrovní servisu je v přiloženém souboru Seznam_servis_HW.docx.
Způsob placení servisu požadujeme v pravidelných měsíčních platbách v délce 12 měsíců se splatností 30 dnů od prokazatelného doručení faktury. V ceně servisu požadujeme zahrnout cenu za HotLine a HelpDesk, aktualizace firmware, servisní pohotovost techniků a cenu náhradních dílů.
Servisem se rozumí zajištění bezporuchového provozu aktivních prvků dle přiloženého souboru Seznam_servis_HW.docx a souvisejících zařízení.
Doba odstranění závady od nahlášení poruchy nesmí překročit u aktivního prvku MCS7816I5-K9-CMD2 (call manager) 8 hodin, u aktivních prvků C45xx 8 hodin, u ostatních prvků 48 hodin.
V rámci služby HW servisní podpory bude v požadovaných parametrech nové zařízení doručeno na požadované místo určení (místo instalace zařízení), kde bude pověřeným technikem dodavatele v jeho plné odpovědnosti nainstalováno a předáno do plného provozu technickému personálu zákazníka. Vadný díl se nahrazuje zařízením stejné nebo vyšší řady, které splňuje bezezbytku požadovanou funkčnost a výkon.
V rámci servisu bude poskytována i služba instalace software update.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu.
Dodavatel akceptuje případné zveřejnění smlouvy na profilu zadavatele či v jiném povinném veřejném rejstříku smluv.
Položky předmětu VZ
Servis aktivních prvků
50312300-8 - Opravy a údržba zařízení datové sítě
50312300-8 - Opravy a údržba zařízení datové sítě
Jedná se o cenu celkem za rok bez DPH.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
dodávka servisu
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ostrava
GFŘ - OIT v Ostravě, Na Jízdárně
3162
3
709 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Dodavatel před podpisem smlouvy doloží:
1. Čestné prohlášení o tom, že:
- dodavatel v posledních třech letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu
- vůči majetku dodavatele neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů
- dodavatel není v likvidaci
- dodavatel nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- dodavatel nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- dodavatel není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek
- dodavateli nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu
2. Potvrzení orgánu Finanční správy České republiky o tom, že dodavatel nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky.
3. Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky - výpis z obchodního rejstříku, popřípadě výpis z živnostenského rejstříku, nebo výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starší než 3 měsíce, který toto prokazuje.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Servisní smlouva uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. (občanského zákoníku). Doplňte zejména žlutě označená místa a tabulky.

Způsob a doba podání nabídky

24.05.2017 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losování ze shodných nejvýhodnějších nabídek.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.05.2017 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Radim Křen v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 11.05.2017 14:08:28

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.05.2017 09:47 Radim Křen 11.05.2017 13:42 Radim Křen právě zobrazena

Kontextová navigace