Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup notebooků pro Základní…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Město Jičín
IČO: 00271632

Sídlo/místo podnikání:
Žižkovo náměstí 18
50601  Jičín

Kontaktní osoba:
: Lenka Hollerová, DiS.
: hollerova@mujicin.cz
: 493545184
: vedoucí oddělení veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup notebooků pro Základní školu Husova 170, Jičín
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00052159

26.04.2017 15:51:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Hollerová, DiS.
hollerova@mujicin.cz
493545184
vedoucí oddělení veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup notebooků pro Základní školu Husova 170, Jičín
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Hollerová, DiS.
hollerova@mujicin.cz
493545184
vedoucí oddělení veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zadavatel: Základní škola, Jičín, Husova 170, zastoupená ředitelem Mgr. Romanem Marešem (kupní smlouva bude uzavřena mezi tímto zadavatelem a vítězným dodavatelem).
Tato zakázka je realizována přes elektronické tržiště zřízené zřizovatelem zadavatele.

Nákup 11 kusů notebooků pro základní školu, dále rozšíření záruky na 3 roky on - site a Office Standard 2016.

Zadavatel si vyhrazuje právo na krácení dodávky (max. 2 kusy).
Zadavatel si vyhrazuje opční právo tj. mohou být odebrány kusy navíc (max. 13 kusů notebooků, rozšíření záruky, office Standard) za stejných finančních a obchodních podmínek).
Položky předmětu VZ
Notebook HP ProBook 450 G3, PN: W4P12ES
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
HP ProBook 450 G3, PN: W4P12ES
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
11,00
kus
Rozšíření záruky na 3 roky on-site, PN: UK703E
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
Rozšíření záruky na 3 roky on-site, PN: UK703E
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
11,00
kus
Office Standard 2016
48100000-9 - Balík programů určený pro specifické odvětví
48100000-9 - Balík programů určený pro specifické odvětví
Office Standard 2016
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
11,00
kus
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Jičín
Husova
170
50601
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
kupní
Kupní smlouva bude uzavřena mezi zadavatelem Základní školou, Jičín, Husova 170 zastoupenou ředitelem Mgr. Romanem Marešem a vítězných dodavatelem

Způsob a doba podání nabídky

17.05.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





rozhodne zadavatel - ředitel organizace


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
17.05.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lenka Hollerová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Město Jičín
Doručeno: 26.04.2017 15:55:25

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Lenka Hollerová, DiS.
Vydáno pro (O - organizace): Město Jičín [IČ 00271632]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 26.4.2017 15:52:28
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 26.04.2017 15:51 Lenka Hollerová 26.04.2017 15:51 Lenka Hollerová právě zobrazena

Kontextová navigace