Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup a dodání spotřebního…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Petr Málek, DiS.
: petr.malek@pa.mpsv.cz
: 950144444

Organizační útvar:
KRP Pardubice
Číslo útvaru: 10
Kontaktní adresa:
Boženy Vikové-Kunětické 2011
530 02 Pardubice 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup a dodání spotřebního materiálu pro tiskárny a multifunkce - KrP Pardubice
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00051649

10.04.2017 10:55:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Málek, DiS.
petr.malek@pa.mpsv.cz
950144444

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup a dodání spotřebního materiálu pro tiskárny a multifunkce - KrP Pardubice
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Málek, DiS.
petr.malek@pa.mpsv.cz
950144444
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup a dodání spotřebního materiálu pro tiskárny dle specifikace veřejné zakázky v příloze.

Fakturace bude provedena na adresu:
Česká republika - Úřad práce České republiky, krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02 Pardubice.

Rozvoz požadovaného spotřebního materiálu bude proveden na lokalitu specifikovanou v příloze VZ.
Položky předmětu VZ
Tonery do tiskáren a multifunkcí
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Nákup a dodání spotřebního materiálu pro tiskárny dle specifikace veřejné zakázky v příloze.

Fakturace bude provedena na adresu:
Česká republika - Úřad práce České republiky, krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02 Pardubice.

Rozvoz požadovaného spotřebního materiálu bude proveden na lokalitu specifikovanou v příloze VZ.
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
280 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Pardubice 2
Boženy Vikové-Kunětické
2011
530 02
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.04.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Faktura na základě potvrzené objednávky.

Způsob a doba podání nabídky

21.04.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Kontrola nabídek.


V případě shodných nabídek rozhoduje čas podání nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.04.2017 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Málek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 10.04.2017 10:56:28

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.04.2017 10:55 Petr Málek 10.04.2017 10:55 Petr Málek právě zobrazena

Kontextová navigace