Domů  /  Zadávací řízení  /  Finanční úřad pro Středočeský…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Zuzana Vnoučková
: zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
: +420 234 009 292
: Vedoucí oddělení

Organizační útvar:
OHS pro Středočeský kraj
Číslo útvaru: 732150280
E-mail: zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Žitná 12
12000 Praha 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Finanční úřad pro Středočeský kraj - Územní pracoviště Praha západ - zajištění recepčních a informačních služeb
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00051624

07.04.2017 17:21:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Zuzana Vnoučková
zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
+420 234 009 292
Vedoucí oddělení

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Finanční úřad pro Středočeský kraj - Územní pracoviště Praha západ - zajištění recepčních a informačních služeb
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Zuzana Vnoučková
zuzana.vnouckova@fs.mfcr.cz
+420 234 009 292
Vedoucí oddělení
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Provádění recepční a informační služby v objektu Finančního úřadu pro Středočeský kraj - Územní pracoviště Praha západ, Na Pankráci 95, 140 21 Praha 4
Položky předmětu VZ
recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Provádění recepční a informační služby v objektu Finančního úřadu pro Středočeský kraj - Územní pracoviště Praha západ, Na Pankráci 95, 140 21 Praha 4
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4
Na Pankráci
95
140 21
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel k podání nabídky vyžaduje prokázání základních, odborných a profesních předpokladů takto :
- čestným prohlášením osoby (osob) oprávněné (oprávněných) jednat za dodavatele (u právnických osob bude toto čestné prohlášení podepsáno všemi členy statutárního orgánu) o splnění základních kvalifikačních předpokladů uvedených v příloze č.3 výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 90-ti dnů ke dni podání nabídky.
- kopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence,
- kopií dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
jednorázová smlouva

Způsob a doba podání nabídky

20.04.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodných nabídek bude hodnocení probíhat losem. O termínu losování budou účastníci, kterých se bude losování týkat písemně vyrozuměni .


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


12.04.2017 10:00:00
Praha 4
Na Pankráci
95
140 21
Česká republika
Otevírání nabídek
20.04.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zuzana Vnoučková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 07.04.2017 17:37:40

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 07.04.2017 17:32 Zuzana Vnoučková 07.04.2017 17:32 Zuzana Vnoučková právě zobrazena
1 07.04.2017 17:21 Zuzana Vnoučková 07.04.2017 17:32 Zuzana Vnoučková

Kontextová navigace