Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka hygienického…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Karlovarský kraj
IČO: 70891168

Sídlo/místo podnikání:
Závodní 353/88
36006  Karlovy Vary

Kontaktní osoba:
: Ing. Jozef Leško
: jozef.lesko@kr-karlovarsky.cz
: +420354222250
: +420736650250
: vedoucí oddělení

Organizační útvar:
Odbor vnitřních záležitostí
Číslo útvaru: VZ
Kontaktní adresa:
Závodní 353/88
360 06 Karlovy Vary
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka hygienického spotřebního materiálu 2017-2020
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00051231

29.03.2017 09:27:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jozef Leško
jozef.lesko@kr-karlovarsky.cz
+420354222250
+420736650250
vedoucí oddělení

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka hygienického spotřebního materiálu 2017-2020
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jozef Leško
jozef.lesko@kr-karlovarsky.cz
+420354222250
+420736650250
vedoucí oddělení
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka hygienického spotřebního materiálu (papírové utěrky, toaletní papír, mýdlo, dávkovače).
Položky předmětu VZ
Papírové utěrky, toaletní papír
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
viz příloha č. 1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Mýdlo
33711900-6 - Mýdlo
33711900-6 - Mýdlo
viz příloha č. 1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dávkovače na hygienické potřeby
42968200-1 - Dávkovače na hygienické potřeby
42968200-1 - Dávkovače na hygienické potřeby
viz příloha č. 1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dávkovače na toaletní papír
42968300-2 - Dávkovače na toaletní papír
42968300-2 - Dávkovače na toaletní papír
viz příloha č. 1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Karlovy Vary
Závodní
353
88
360 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením viz příloha č. 4
Profesní způsobilost
výpisem z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů
doložením dokladu prokazující živnostenské oprávnění
živnostenské oprávnění v oboru velkoobchod a maloobchod
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová smlouva

Způsob a doba podání nabídky

24.04.2017 13:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.04.2017 13:05:00


Předložení vzorků


Uchazeč před podpisem smlouvy předloží jednotlivé vzorky spotřebního materiálu, které budou předmětem dodávky, které musí odpovídat popsaným požadavkům zadavatele. V opačném případě nedojde ze strany zadavatele k podpisu smlouvy.
Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Monika Hálková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Karlovarský kraj
Doručeno: 05.04.2017 16:59:28

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Štěpánka Košťálová
Vydáno pro (O - organizace): Karlovarský kraj [IČ 70891168]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 05.4.2017 16:58:29
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 05.04.2017 16:52 Štěpánka Košťálová 05.04.2017 16:52 Štěpánka Košťálová právě zobrazena
2 05.04.2017 16:51 Štěpánka Košťálová 05.04.2017 16:52 Štěpánka Košťálová
1 29.03.2017 09:27 Monika Hálková 05.04.2017 16:51 Štěpánka Košťálová

Kontextová navigace