Domů  /  Zadávací řízení  /  Předběžné posouzení pilotního…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ministerstvo práce a sociálních věcí
IČO: 00551023

Sídlo/místo podnikání:
Na Poříčním právu 376/1
12801  Praha

Kontaktní osoba:
: Barbora Zichová
: barbora.zichova@mpsv.cz
: +420950192890

Specifikace VZ

Název VZ: Předběžné posouzení pilotního využití finančních nástrojů v Operačním programu Zaměstnanost 2014 – 2020
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00050826

17.03.2017 18:31:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Barbora Zichová
barbora.zichova@mpsv.cz
+420950192890

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Předběžné posouzení pilotního využití finančních nástrojů v Operačním programu Zaměstnanost 2014 – 2020
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Barbora Zichová
barbora.zichova@mpsv.cz
+420950192890
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Předmětem plnění zakázky jsou služby spočívající v realizaci předběžného posouzení (ex-ante posouzení) finančních nástrojů (dále FN) Operačního programu Zaměstnanost 2014 – 2020 v oblasti sociálního podnikání:
a) vypracování studie „Předběžné posouzení pilotního využití finančních nástrojů v Operačním programu Zaměstnanost 2014 – 2020“ (dále jen „Studie“) a
b) poskytování poradenských služeb v oblasti finančních nástrojů při přípravě a implementaci zvolených finančních nástrojů (především podrobný návrh budoucích kroků při nastavení implementační struktury, včetně harmonogramu nezbytných kroků; metodická podpora při implementaci finančních nástrojů), (dále jen „Poradenství“).

Cílem služeb je připravit podklady požadované zadavatelem související s předběžným posouzením FN Operačního programu Zaměstnanost (OPZ) podle čl. 37 odst. 2 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 („Obecné nařízení“).
Položky předmětu VZ
Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
71241000-9 - Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
71241000-9 - Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 075 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 5
Kartouzská
200
4
150 00
Česká republika
Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění zakázky. Vybraný zájemce je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění na adrese: Kartouzská 4, Praha 5, 150 00. Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky, která je přílohou této e-tržištěm generované Výzvy k podání nabídky.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
Bližší informace viz čl. 3.1., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.1., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.1., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.1., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.1., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.1., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Profesní způsobilost
Bližší informace viz čl. 3.2., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.2., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
doklad o oprávnění podnikat (výpis ze živnostenského rejstříku) pokrývající v plném rozsahu předmět této zakázky
Bližší informace viz čl. 3.2., resp. zejména čl. 3.4.1. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb
seznam významných služeb poskytovaných dodavatelem v posledních 4 letech s uvedením názvu objednatele a kontaktní osoby objednatele, předmětu, doby poskytování a finančního objemu významné služby. Bližší informace viz čl. 3.3. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.3. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Předmětem významné služby „obdobné předmětu této zakázky“ se rozumí zpracování ex-ante analýzy zavedení nového finančního nástroje ve veřejné sféře nebo zpracování ex-ante analýzy zavedení nového finančního produktu v komerční sféře, s minimálním finančním objemem za analýzu 300 000 Kč bez DPH. Bližší informace viz čl. 3.3. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Seznam osob
Seznam osob, které se budou podílet na plnění zakázky – realizační tým (realizační tým musí tvořit minimálně 3 osoby) Bližší informace viz čl. 3.3. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Zadavatel požaduje doložení jmenného seznamu všech členů týmu, ve formě čestného prohlášení. Bližší informace viz čl. 3.3. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Bližší informace viz čl. 3.3. Výzvy k podání nabídky, která je přílohou této generované Výzvy.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
dle ust. § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Způsob a doba podání nabídky

03.04.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Součástí hodnocení je subjektivní hodnocení kvality.
Metoda vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích:

A a B. Nabídková cena v Kč vč. DPH
V případě hodnocení nabídek podle kritéria „Nabídková cena v Kč vč. DPH“, které je číselně vyjádřitelné, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu dle vzorce:

100 x nejvýhodnější nabídka, tj. nejnižší cena (hodnota)
cena (hodnota) hodnocené nabídky

Nabídkové ceny stanoví účastník zadávacího řízení v souladu s požadavky zadavatele v této výzvě a doplní je do vzoru Rámcové dohody, jež tvoří Přílohu této výzvy.

C. Kvalita návrhu realizace předmětu plnění
V případě hodnocení nabídek podle kritéria „Kvalita návrhu realizace předmětu plnění“, které nelze vyjádřit číselně, sestaví zadavatel pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvýhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto kritéria hodnocení ve vztahu k nejvýhodnější nabídce. Bodové hodnocení každé nabídky bude určeno tímto vzorcem:


100 x hodnota hodnocené nabídky
hodnota nejvýhodnější nabídky, tzn. nejvyšší hodnota

Podkladem pro hodnocení kvality bude účastníkem zadávacího řízení předložený dokument s názvem „Popis realizace předmětu plnění“ (v návaznosti na požadavky uvedené v bodě 2.4. této výzvy).

Popis realizace předmětu plnění musí obsahovat:

1) Specifikaci evaluačního designu, tj. uvedení základních evaluačních přístupů a vymezení relevantních aktérů hodnocené intervence, kteří budou zahrnuti do předběžného posouzení.
2) Specifikaci metod sběru primárních dat a zdrojů sekundárních dat.
3) Specifikaci metod analýzy dat.

Zadavatel bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria hodnotit naplnění jednotlivých požadavků a také celkový návrh realizace z hlediska vazby na dosažení cílů zakázky a jejich logickou provázanost.

Lépe bude hodnocena nabídka, která:
1) navrhne vhodnější evaluační design (přístup) k řešení jednotlivých částí předmětu plnění; do návrhu zpracování jednotlivých úkolů zařadí vhodnější zástupce relevantních aktérů, kteří budou zahrnuti do předběžného posouzení; lépe přizpůsobí návrh evaluačního designu tématu a kontextu předmětu plnění zakázky a uvede i jeho případné limity;
2) k návrhu zpracování jednotlivých evaluačních úkolů navrhne vhodnější metody (či kombinaci metod) sběru primárních dat a zdroje sekundárních dat; uvede vhodnější metody analýzy dat s ohledem na hlavní cíle a účel této zakázky. U každého navrženého sběru dat bude hodnoceno, s jakým vzorkem bude pracovat, jak je způsob výběru vzorku odůvodněn s ohledem na hlavní cíle a účel této zakázky. Zároveň bude hodnoceno, zda jsou u navrhovaných metod uvedeny i jejich případné limity a zda jsou realizovatelné v zadaném časovém horizontu. U navržených metod analýzy dat pak bude hodnoceno, zda jsou adekvátní a realistické k datovým zdrojům, se kterými hodlá Zpracovatel pracovat.

Celkové hodnocení
Celkové hodnocení nabídek provede zadavatel tak, že bodová hodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií hodnocení vynásobí vždy váhou příslušného kritéria. Takto získané hodnoty zadavatel sečte pro každou nabídku a stanoví pořadí úspěšnosti účastníků zadávacího řízení, přičemž jako nejlepší bude vyhodnocena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty.


V případě rovnosti nabídkových cen hodnotící komise stanoví vítězného dodavatele prostřednictvím losování, které bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 zákona. Účastnit se losování mají právo ti účastníci zadávacího řízení, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním, a to prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena - za 60 minut Poradenství
Nabídková cena - za 60 minut Poradenství


Kč/hod




15,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Nabídková cena - za zpracování Studie
Nabídková cena - za zpracování Studie






35,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Kvalita návrhu realizace předmětu plnění
Kvalita návrhu realizace předmětu plnění


hodnocení zadavatele




50,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Lépe bude hodnocena nabídka, která: 1) navrhne vhodnější evaluační design (přístup) k řešení jednotlivých částí předmětu plnění; do návrhu zpracování jednotlivých úkolů zařadí vhodnější zástupce relevantních aktérů, kteří budou zahrnuti do předběžného posouzení; lépe přizpůsobí návrh evaluačního designu tématu a kontextu předmětu plnění zakázky a uvede i jeho případné limity; 2) k návrhu zpracování jednotlivých evaluačních úkolů navrhne vhodnější metody (či kombinaci metod) sběru primárních dat a zdroje sekundárních dat; uvede vhodnější metody analýzy dat s ohledem na hlavní cíle a účel této zakázky. U každého navrženého sběru dat bude hodnoceno, s jakým vzorkem bude pracovat, jak je způsob výběru vzorku odůvodněn s ohledem na hlavní cíle a účel této zakázky. Zároveň bude hodnoceno, zda jsou u navrhovaných metod uvedeny i jejich případné limity a zda jsou realizovatelné v zadaném časovém horizontu. U navržených metod analýzy dat pak bude hodnoceno, zda jsou adekvátní a realistické k datovým zdrojům, se kterými hodlá Zpracovatel pracovat


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.04.2017 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Barbora Zichová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ministerstvo práce a...
Doručeno: 17.03.2017 19:59:32

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Barbora Zichová
Vydáno pro (O - organizace): MPSV
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 17.3.2017 18:32:21
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Barbora Zichová
Vydáno pro (O - organizace): MPSV
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 17.3.2017 19:59:16
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 17.03.2017 18:31 Barbora Zichová 17.03.2017 18:31 Barbora Zichová právě zobrazena

Kontextová navigace