Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka hygienických a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo financí
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11810  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Michal Kříž
: michal.kriz@mfcr.cz
: ŘO 13

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka hygienických a čisticích potřeb II
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050831

17.03.2017 10:23:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka hygienických a čisticích potřeb II
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Jedná se o dodávku hygienických potřeb a čisticích prostředků pro potřeby jednotlivých objektů Ministerstva financí na území hlavního města Prahy. Plnění veřejné zakázky bude probíhat na základě rámcové dohody s jedním dodavatelem.
Položky předmětu VZ
Hygienické a čisticí prostředky
39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Jedná se o zajištění kompletní dodávky hygienických potřeb, čisticích prostředků, prostředků pro ruční mechanické čistění a zásobníků na toaletní potřeby.
Požadované zboží je rozčleněno do čtyř (4) základních skupin, kdy každá skupina je podrobně specifikována v samostatné příloze. Příloha č. 1 - kód NIPEZ 33760000-5 Toaletní papír, kapeníky, ruční utěrky, ubrousky, Příloha č. 2 - kód NIPEZ 39830000-9 Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží, Příloha č. 3 - kód NIPEZ 14 čisticí prostředky a jiné drogistické zboží, Příloha č. 4 - Dávkovače na hygienické potřeby. Do ceny za MJ požadovaného zboží musí být započítány veškeré náklady související s dodávkou, tzn. doprava na místo určení, balné, režijní náklady apod.
Vzhledem k tomu, že základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky, budou celkové součty za jednotlivé skupiny uvedeny u příslušných kritérií.
Přílohy č. 1 až 4, vyplněné ve všech řádcích, budou součástí podané nabídky.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika
Další místa plnění
Praha 1
Legerova
1581
69
110 00
Česká republika
Praha 7
Janovského
438/2
170 00
Česká republika
Praha 8
Voctářova
2145
11
180 00
Česká republika
Sraz účastníků v recepci budovy Ministerstva financí v ulici Voctářova 11, Praha 8

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
S dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda v souladu s § 131 zákona č. 134/2016 Sb., zákona o zadávání veřejných zakázek a § 1746 odst. 2 a § 2586 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na dva (2) roky od podpisu dohody.
V případě zájmu o veřejnou zakázku dodavatel vyplní hlavičku a ostatní informace, které jsou v Návrhu rámcové dohody označeny žlutou barvou, návrh dohody podepíše, a jako naskenovaný dokument přiloží k nabídce.

Způsob a doba podání nabídky

28.03.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Výhodnější bude dříve doručená nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky






40,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží






20,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Dávkovače na hygienické potřeby
Dávkovače na hygienické potřeby






10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Pro položku č. 4 Přílohy č. 1 bude předložen produktový list.
Pro položku č. 9 a 10 Přílohy č. 4 bude předložen technický list výrobku, včetně názorné fotografie výrobku.

Produktový list, technické listy a fotografie budou přílohou nabídky jako naskenované dokumenty.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
28.03.2017 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 17.03.2017 10:25:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 17.03.2017 10:23 Blanka Hynčíková 17.03.2017 10:23 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace