Domů  /  Zadávací řízení  /  Výměna záložního zdroje UPS  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČO: 00006599

Sídlo/místo podnikání:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Bc. Josef Fatka
: fatka.josef@vlada.cz
: vedoucí oddělení správy nemovitostí

Organizační útvar:
Odbor technicko-hospodářský
Číslo útvaru: OTH
Kontaktní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Výměna záložního zdroje UPS
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050302

10.03.2017 08:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Josef Fatka
fatka.josef@vlada.cz
vedoucí oddělení správy nemovitostí

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Výměna záložního zdroje UPS
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Josef Fatka
fatka.josef@vlada.cz
vedoucí oddělení správy nemovitostí
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je dodání a výměna zařízení nepřetržité dodávky elektrického napětí UPS, včetně seznámení zaměstnanců s obsluhou a ekologické likvidace stávajícího zařízení. Součástí VZ jsou veškeré pomocné práce potřebné pro splnění předmětu plnění VZ včetně dopravy a všech případných poplatků. Za původce odpadu vzniklého při realizaci plnění VZ se považuje dodavatel.
Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“). Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona. Objednávka je účinná dnem podpisu smluvních stran nebo dnem uveřejnění v Registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „Registr smluv“), pokud hodnota plnění objednávky přesáhne 50.000 Kč bez DPH.
Položky předmětu VZ
Dodání a výměna náhradní zdroje UPS
31154000-0 - Nepřerušitelné zdroje energie
31154000-0 - Nepřerušitelné zdroje energie
Dodání a výměna zařízení nepřetržité dodávky elektrického napětí UPS 230V , on-line o výkonu 6kVA/5,4kW s bateriemi uvnitř skříně. Požadovaná doba zálohování při maximální zátěži je min. 5 minut.

Odpojení stávající UPS včetně její ekologické likvidace a následné připojení a zprovoznění nové UPS.

Prokazatelné seznámení zaměstnanců s obsluhou (max. 5 osob) instalovaného zařízení jehož součástí bude zkušební provoz v plné zátěži. O seznámení zaměstnanců bude proveden zápis.

Součástí VZ jsou veškeré pomocné práce potřebné pro splnění předmětu plnění VZ včetně dopravy a všech případných poplatků.

Dodavatel je povinen provádět i činnosti výše výslovně neuvedené, pokud o nich dodavatel, jakožto odborník, ví nebo má vědět, že jsou nezbytné pro řádné splnění předmětu VZ, tj. v souladu s platnými právními předpisy, ČSN a EN a dalšími ostatními předpisy a metodikami.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
40 000,00
40 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
40 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Loretánská
177
9
118 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Certifikát nebo jiný doklad prokazují odbornost uchazeče k realizaci předmětu plnění.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Text předchozího odstavce "Smluvní podmínky" je generován elektronickým tržištěm Gemin automaticky a nelze jej odstranit.- Smlouva není součástí zadávacích podmínek - bude vystavena objednávka z ekonomického systému SAP, která bude smlouvou o dílo ve smyslu § 2586 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník. - Smlouva s vybraným dodavatelem bude uzavřena formou oboustranně podepsané objednávky vystavené objednatelem. - V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Způsob a doba podání nabídky

21.03.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem:

Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 ZZVZ. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Zadavatelské požadavky
Používá uchazeč elektronický podpis?
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
ANO, NE

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.03.2017 08:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Josef Fatka v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad...
Doručeno: 10.03.2017 08:47:25

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.03.2017 08:36 Josef Fatka 10.03.2017 08:36 Josef Fatka právě zobrazena

Kontextová navigace