Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál do…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Fond dalšího vzdělávání
IČO: 00405698

Sídlo/místo podnikání:
Na Maninách 876/7
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Lukáš Podškubka
: lukas.podskubka@fdv.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Spotřební materiál do tiskáren 2017
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050388

06.03.2017 15:23:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Lukáš Podškubka
lukas.podskubka@fdv.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Spotřební materiál do tiskáren 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Lukáš Podškubka
lukas.podskubka@fdv.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



44
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávku spotřebního materiálu do tiskáren.
Položky předmětu VZ
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 961 025,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové dohody na plnění veřejné zakázky s vybraným účastníkem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové dohody je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové dohody uzavřené mezi zadavatelem a vybraným účastníkem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2020, či na dobu, dokud úhrada za plnění z veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.

Doba a místo plnění

Praha 7
Na Maninách
876
7
17000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením
Profesní způsobilost
Výpis z obchodního rejstříku mohou účastníci vygenerovat na portálu www.justice.cz ve formě datové zprávy, která bude elektronicky podepsána kvalifikovaným systémovým certifikátem příslušného rejstříkového soudu.
Výpis ze živnostenského rejstříku mohou účastníci vygenerovat z Informačního systému Registru živnostenského podnikání (dále jen „IS RŽP“) ve formě datové zprávy s elektronickým podpisem IS RŽP.
doklad/y o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Kritéria technické kvalifikace
K prokázání kritérií technické kvalifikace účastník předloží formou čestného prohlášení seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutého účastníkem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Účastník splňuje tato kritéria kvalifikace, pokud v posledních 3 letech provedl alespoň 2 zakázky na významné dodávky spočívající v dodávce spotřebního materiálu do tiskáren s finanční hodnotou každé z těchto dodávek ve výši minimálně 150.000,- Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob (jméno, telefon, e-mail), u kterých lze referenční zakázku ověřit.
Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou účastníka zastupovat a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno osobou, která k takovému jednání byla výše uvedenou oprávněnou osobou zmocněna, je účastník povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou účastníka zastupovat, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
K prokázání kritérií technické kvalifikace účastník předloží formou čestného prohlášení seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutého účastníkem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Účastník splňuje tato kritéria kvalifikace, pokud v posledních 3 letech provedl alespoň 2 zakázky na významné dodávky spočívající v dodávce spotřebního materiálu do tiskáren s finanční hodnotou každé z těchto dodávek ve výši minimálně 150.000,- Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob (jméno, telefon, e-mail), u kterých lze referenční zakázku ověřit.
Pravost dokladů

Účastník zadávacího řízení, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 124 ZZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 124 ZZVZ.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová dohoda

Způsob a doba podání nabídky

22.03.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídek určuje výsledné pořadí přesná doba podání nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu,

b) doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli; těmito doklady jsou zejména

  1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
  2. seznam akcionářů,
  3. rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
  4. společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.

V souladu s ustanovením § 38 odst. 1 zákona zadavatel stanoví, že se zadávacího řízení může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců dodavatele. Tuto skutečnost nelze prokázat prostřednictvím jiných osob.
Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravotním postižením podle předešlého odstavce, musí být dodavatelem uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky. Rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení. V případě společné účasti více dodavatelů prokazuje splnění těchto podmínek každý dodavatel samostatně.
Dodavatel zadavateli potvrdí, že mu umožní jako zaměstnavatel splňující podmínky § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o zaměstnanosti“, uplatnit náhradní plnění dle § 81 zákona o zaměstnanosti ve výši 100 % z částky odpovídající celkové smluvní částce za dodávky včetně DPH.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.03.2017 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lenka Holubkovová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Fond dalšího vzdělávání
Doručeno: 06.03.2017 15:33:49

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Lenka Holubkovová
Vydáno pro (O - organizace): Fond dalšího vzdělávání
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko zprávy

Čas: 06.3.2017 15:33:45
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Lenka Holubkovová
Vydáno pro (O - organizace): Fond dalšího vzdělávání
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 06.3.2017 15:23:55
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Lenka Holubkovová
Vydáno pro (O - organizace): Fond dalšího vzdělávání
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 06.3.2017 15:24:16
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.03.2017 15:23 Lenka Holubkovová 06.03.2017 15:23 Lenka Holubkovová právě zobrazena

Kontextová navigace