Domů  /  Zadávací řízení  /  Mycí prostředek PALUX Auto…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ministerstvo zahraničních věcí
IČO: 45769851

Sídlo/místo podnikání:
Loretánské náměstí 101/5
11800  Praha

Kontaktní osoba:
: Stanislav Kolařík
: stanislav_kolarik@mzv.cz
: +420 224 182 460

Organizační útvar:
OSM/MM
Číslo útvaru: 83
Kontaktní adresa:
Loretánské náměstí 5/101
118 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Mycí prostředek PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10l, Oplachový prostředek PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10l
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050360

06.03.2017 11:01:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Stanislav Kolařík
stanislav_kolarik@mzv.cz
+420 224 182 460

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Mycí prostředek PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10l, Oplachový prostředek PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10l
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Stanislav Kolařík
stanislav_kolarik@mzv.cz
+420 224 182 460
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
-mycí prostředek PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10 L (40ks)

-Oplachový prostředek PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10 L (30ks)

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.
Položky předmětu VZ
Mycí prostředek PALUX Auto LiquidClean
39800000-0 - Čisticí a lešticí výrobky
39800000-0 - Čisticí a lešticí výrobky
40 ks mycí prostředek

PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10 L

cenová nabídka musí obsahovat DPH a dopravu na místo objednavatele.

Poznámka:
Požadujeme dodat pouze uvedený typy PALUX Auto LiquidClean (mycí prostředek), jiné alternativy budou z VZ vyřazeny.

Plnění VZ nesmí být dodavatelem poskytnuto, pokud neobdrží písemnou objednávku vystavenou zadavatelem ve vnitřním elektronickém systému MZV a podepsanou ředitelem odboru správy majetku (či jeho zástupcem nebo náměstkem).

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
40,00
ks
Oplachový prostředek PALUX Auto LiquidClean
39800000-0 - Čisticí a lešticí výrobky
39800000-0 - Čisticí a lešticí výrobky
30 ks oplachový prostředek

PALUX Auto LiquidClean, balení kanystr 10 L

cenová nabídka musí obsahovat DPH a dopravu na místo objednavatele.

Poznámka:
Požadujeme dodat pouze uvedený typy PALUX Auto LiquidClean (oplachový prostředek) , jiné alternativy budou z VZ vyřazeny.

Plnění VZ nesmí být dodavatelem poskytnuto, pokud neobdrží písemnou objednávku vystavenou zadavatelem ve vnitřním elektronickém systému MZV a podepsanou ředitelem odboru správy majetku (či jeho zástupcem nebo náměstkem).

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
30,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Loretánské náměstí
5
101
118 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.04.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Po vyhodnocení ZŘ bude vyhotovena objednávka (smlouva ani objednávka není součástí ZŘ).

Plnění VZ nesmí být dodavatelem poskytnuto, pokud neobdrží písemnou objednávku vystavenou zadavatelem ve vnitřním elektronickém systému MZV a podepsanou ředitelem odboru správy majetku (či jeho zástupcem nebo náměstkem MZV).

Způsob a doba podání nabídky

15.03.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





kratší doba dodání


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Pro bezpečnou identifikaci nabízeného produktu vyžadujeme předložení Bezpečnostního listu.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.03.2017 08:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Stanislav Kolařík v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ministerstvo zahraničních věcí
Doručeno: 06.03.2017 11:03:42

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.03.2017 11:01 Stanislav Kolařík 06.03.2017 11:01 Stanislav Kolařík právě zobrazena

Kontextová navigace