Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Martina Martincová
: martina.martincova@zl.mpsv.cz
: +420 950 175 329
: referent majetku

Organizační útvar:
KRP Zlín
Číslo útvaru: 14
Kontaktní adresa:
Čiperova 5182
760 42 Zlín 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kancelářského nábytku pro ÚP ČR - KoP Bystřice p/H
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050301

03.03.2017 13:06:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martina Martincová
martina.martincova@zl.mpsv.cz
+420 950 175 329
referent majetku

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kancelářského nábytku pro ÚP ČR - KoP Bystřice p/H
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martina Martincová
martina.martincova@zl.mpsv.cz
+420 950 175 329
referent majetku
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup kancelářského nábytku - viz příloha č.1(4x skříň policová, 4x skříň kombinovaná, 3x skříň šatní, 4x stůl pracovní, 4x stůl přistavný,6x kontejner, 4ks židle jednací, 3x kartotéka kovová,4 ks regál archivační. Nutné dodržet specifikaci zboží dle přílohy č.2.
Položky předmětu VZ
kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
Předmět plnění: - dodání zboží vč. jeho dovozu na místo určení, tj. Úřad práce - kontaktní pracoviště Bystřice pod Hostýnem, Pod Kaštany 1500, nastěhování do kanceláří, instalace, montáž a likvidace obalů
- zboží nutno DODAT do 10 pracovních dnů od podpisu objednávky dodavatelem
- dodavatelem akceptovaná objednávka musí být zadavateli doručena elektronicky nejpozději následující pracovní den od vyhlášení výsledků VZ na el.tržišti
- Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady související s dodáním zboží do místa plnění, včetně DPH
- další požadavky - viz příloha č.3_výzva k podání nabídky
- Součástí nabídky je nutný produktový list.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení a není povinný sdělovat důvody takového rozhodnutí
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Bystřice pod Hostýnem
Pod Kaštany
1500
768 61
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Certifikát kvality ze Státního zkušebního úřadu pro výrobky a GS platný pro Evropu.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Objednávka

Způsob a doba podání nabídky

14.03.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě cen bude vybrán dodavatel, který nabídne kvalitnější výrobek dle technické specifikace


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Přílohou cenové nabídky požadujeme produktový list nabízených dvojsedadel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.03.2017 08:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Martina Martincová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 03.03.2017 13:28:08

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
4 03.03.2017 13:27 Martina Martincová 03.03.2017 13:27 Martina Martincová právě zobrazena
3 03.03.2017 13:18 Martina Martincová 03.03.2017 13:27 Martina Martincová
2 03.03.2017 13:08 Martina Martincová 03.03.2017 13:18 Martina Martincová
1 03.03.2017 13:06 Martina Martincová 03.03.2017 13:08 Martina Martincová

Kontextová navigace