Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění recepčních služeb v…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Soňa Kružíková
: sona.skrivankova@cizp.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění recepčních služeb v budově Oblastního inspektorátu ČIŽP v Liberci
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00049988

22.02.2017 17:49:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.skrivankova@cizp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění recepčních služeb v budově Oblastního inspektorátu ČIŽP v Liberci
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.skrivankova@cizp.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění této veřejné zakázky je v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami zajištění recepčních služeb v budově Oblastního inspektorátu ČIŽP v Liberci dle podrobné specifikace uvedené v příloze č. 1 Výzvy a zadávacích podmínek.

Prohlídka místa plnění veřejné zakázky bude vzhledem k povaze předmětu plnění veřejné zakázky v Liberci uskutečněna.
Prohlídka místa plnění se uskuteční v termínu 01. 03. 2017 od 10:00 hod.

Specifikace předmětu veřejné zakázky podle CPV kódu:
Recepční služby 79992000-4
Položky předmětu VZ
Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Recepční služby 79992000-4
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 320 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Smlouva nabude platnosti dnem jejího podpisu zástupci smluvních stran a účinnosti prvním dnem následujícího měsíce po jejím podpisu zástupci smluvních stran. Smlouva bude uzavena na dobu neurčitou.

Doba a místo plnění

Liberec
Třída 1. máje
858
26
46001
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek
Účastník prokáže základní způsobilost čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek.
Profesní způsobilost
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
Účastník prokáže profesní způsobilost předložením níže uvedených dokladů:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb
Seznam minimálně 2 významných služeb poskytnutých účastníkem za posledních 5 let před zahájením tohoto výběrového řízení. Za významnou službu se považuje poskytování recepčních služeb po dobu minimálně jednoho roku v minimálním finančním objemu 230.000,- Kč bez DPH za rok za jednu významnou službu pro jeden subjekt.
Seznam významných služeb bude předložen formou podepsaného čestného prohlášení, jehož vzor tvoří přílohu č. 7 Výzvy a zadávacích podmínek.
Seznam významných služeb bude předložen formou podepsaného čestného prohlášení, jehož vzor tvoří přílohu č. 7 Výzvy a zadávacích podmínek.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
06.04.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o zajištění recepčních služeb dle § 1746 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

07.03.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



V případě podání nabídky účastníkem, který zaměstnává více než 25 zaměstnanců, z nichž je více než 50% zaměstnanců osobami se zdravotním postižením, bude jeho nabídková cena při hodnocení nabídek snížena zadavatelem o 15%. Tento účastník však musí výše uvedené skutečnosti prokázat, a to tak že jako součást své nabídky doloží potvrzení místně příslušné krajské pobočky Úřadu práce za každé ze čtyř předchozích kalendářních čtvrtletí přede dnem zahájení výběrového řízení.
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.
Nabídky budou hodnoceny dle nejnižší nabídkové ceny bez DPH zpracované v souladu s bodem
9 Výzvy a zadávacích podmínek.

V případě podání nabídky účastníkem, který zaměstnává více než 25 zaměstnanců, z nichž je více než 50% zaměstnanců osobami se zdravotním postižením, bude jeho nabídková cena při hodnocení nabídek snížena zadavatelem o 15%. Tento účastník však musí výše uvedené skutečnosti prokázat, a to tak že jako součást své nabídky doloží potvrzení místně příslušné krajské pobočky Úřadu práce za každé ze čtyř předchozích kalendářních čtvrtletí přede dnem zahájení výběrového řízení.


V případě shody nabídek, bude výsledné pořadí těchto nabídek stanoveno podle termínu podání těchto nabídek (která byla podána dříve).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

1 320 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Zadavatel požaduje jednotný způsob zpracování nabídkové ceny. Nabídková cena bude účastníkem sestavena vyplněním závazného formuláře pro zpracování nabídkové ceny, který tvoří
přílohu č. 3 Výzvy a zadávacích podmínek.

Účastník je povinen uvést do krycího listu nabídky, který tvoří přílohu č. 4 Výzvy a zadávacích podmínek, nabídkovou cenu v Kč bez DPH a nabídkovou cenu v Kč včetně DPH.

Zadavatel požaduje, aby účastník ve své nabídce uvedl, zda bude využívat k plnění předmětu veřejné zakázky poddodavatele či nikoli. K prokázání této skutečnosti slouží seznam poddodavatelů, který tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek.

V případě podání nabídky účastníkem, který zaměstnává více než 25 zaměstnanců, z nichž je více než 50% zaměstnanců osobami se zdravotním postižením, musí účastník tyto skutečnosti prokázat,
a to tak že jako součást své nabídky doloží potvrzení místně příslušné krajské pobočky Úřadu práce za každé ze čtyř předchozích kalendářních čtvrtletí přede dnem zahájení výběrového řízení.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


01.03.2017 10:00:00
Liberec
Třída 1. máje
858
26
46001
Česká republika
Otevírání nabídek
07.03.2017 10:03:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Soňa Kružíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Výzva a zadávací podmínky
Výzva a zadávací podmínky.pdf 3,03 MB
Příloha č. 1 – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky
Příloha č. 1 - Podrobná specifikace pedmětu plnění.pdf 225,30 KB
Příloha č. 2 – Závazný návrh smlouvy
Příloha č. 2- Závazný návrh smlouvy.pdf 338,70 KB
Příloha č. 2 – Závazný návrh smlouvy
Příloha č. 2- Závazný návrh smlouvy.docx 49,86 KB
Příloha č. 3 – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny
Příloha č. 3 - Závazný formulář pro zpracování NC.pdf 205,04 KB
Příloha č. 3 – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny
Příloha č. 3 - Závazný formulář pro zpracování NC.xlsx 12,45 KB
Příloha č. 4 – Krycí list
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky.pdf 124,99 KB
Příloha č. 4 – Krycí list
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky.docx 38,73 KB
Příloha č. 5 – Seznam poddodavatelů
Příloha č. 5 - Seznam poddodavatelů.pdf 205,89 KB
Příloha č. 5 – Seznam poddodavatelů
Příloha č. 5 - Seznam poddodavatelů.docx 43,50 KB
Příloha č. 6 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
Příloha č. 6 - Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti.pdf 212,41 KB
Příloha č. 6 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
Příloha č. 6 - Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti.docx 48,18 KB
Příloha č. 7 – Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace
Příloha č. 7 - Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace .pdf 285,03 KB
Příloha č. 7 – Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace
Příloha č. 7 - Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace .pdf 285,03 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 22.02.2017 18:03:41

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 22.02.2017 17:49 Soňa Kružíková 22.02.2017 17:49 Soňa Kružíková právě zobrazena

Kontextová navigace