Domů  /  Zadávací řízení  /  Hygienické potřeby pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Milan Hanic
: Milan.Hanic@fm.mpsv.cz

Organizační útvar:
KRP Ostrava
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Zahradní 368/12
702 00 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Hygienické potřeby pro kontaktní pracoviště okresu Fýdek-Místek
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00049981

22.02.2017 14:41:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Milan Hanic
Milan.Hanic@fm.mpsv.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Hygienické potřeby pro kontaktní pracoviště okresu Fýdek-Místek
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Milan Hanic
Milan.Hanic@fm.mpsv.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup hygienických potřeb pro kontaktní pracoviště Frýdek-Místek, Frýdlant n. O., Třinec, Jablunkov dle sortimentu uvedeného v příloze s místem dodání a donášky do místa určeného kontaktní osobou na jednotlivá pracoviště.
Položky předmětu VZ
Hygienické potřeby
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Viz. příloha:
1. bezplatný rozvoz a vynáška objednaného materiálu
2. platba fakturou, splatnost faktury 30 dní
3. cena s DPH včetně balného a dopravy
4. termín dodání do 7 pracovních dnů od doručení závazné objednávky.
toaletní papír-podmínka dvouvrstvý 100% celuloza bílá , ručníky ZIG-ZAG minimálně 70% celuloza bílá, V žádném případě né recykl. Antibakteriální mýdlo, mýdlo krémové, JAR, osvěžovače vzduchu
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
44 628,00
44 628,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
44 628,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Frýdek-Místek
Na Poříčí
3510
73801
Česká republika
Další místa plnění
Frýdlant nad Ostravicí
Náměstí
10
73911
Česká republika
Třinec
Poštovní
621
73961
Česká republika
Jablunkov
Dukelská
600
73991
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Jednorázová objednávka

Způsob a doba podání nabídky

03.03.2017 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Zkušenosti s dodavatelem a reference


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.03.2017 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Milan Hanic v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Hygienické potřeby 2017
Hygienické potřeby – 2. 2017.xls 33,50 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 22.02.2017 14:48:39

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 22.02.2017 14:41 Milan Hanic 22.02.2017 14:41 Milan Hanic právě zobrazena

Kontextová navigace