Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských židlí,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ
IČO: 00006963

Sídlo/místo podnikání:
Křížová 1292/25
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Zdenka Kohoutová
: zdenka.kohoutova@cssz.cz
: +420495076280
: +420724189493

Organizační útvar:
Pracoviště ČSSZ Hradec Králové
E-mail: zdenka.kohoutova@cssz.cz
Telefon: +420495076280
Fax: +420495076282
Adresa webu: http://www.cssz.cz/cz/verejne-zakazky
Kontaktní adresa:
Slezská 839
50200 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kancelářských židlí, konferenčních židlí a lavic pro OSSZ Hradec Králové, Chrudim, Náchod, Rychnov nad Kněžnou, Pardubice, Svitavy, Trutnov a Ústí nad Orlicí
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00049957

22.02.2017 10:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdenka Kohoutová
zdenka.kohoutova@cssz.cz
+420495076280
+420724189493

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kancelářských židlí, konferenčních židlí a lavic pro OSSZ Hradec Králové, Chrudim, Náchod, Rychnov nad Kněžnou, Pardubice, Svitavy, Trutnov a Ústí nad Orlicí
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdenka Kohoutová
zdenka.kohoutova@cssz.cz
+420495076280
+420724189493
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup kancelářských židlí, konferenčních židlí a lavic pro OSSZ Hradec Králové, Chrudim, Náchod, Rychnov nad Kněžnou, Pardubice, Svitavy, Trutnov a Ústí nad Orlicí
Položky předmětu VZ
3 lavice pro OSSZ Hradec Králové
39113300-0 - Sedací lavice
39113300-0 - Lavicová sedadla
viz příloha pro OSSZ Hradec Králové
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
5 kancelářských a 5 klientských pro OSSZ Chrudim
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
viz příloha pro OSSZ Chrudim
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
ks
10 kancelářských a 15 konferenčních pro OSSZ Náchod
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
viz příloha pro OSSZ Náchod
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
25,00
ks
5 kancelářských a 12 konferenčních židlí pro OSSZ Rychnov n. K.
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
viz příloha pro OSSZ Rychnov n. K.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
17,00
ks
1 manažerská židle pro OSSZ Pardubice
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
viz příloha pro OSSZ Pardubice
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
10 ks kancelářských židlí pro OSSZ Svitavy
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
viz příloha pro OSSZ Svitavy
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
ks
5 ks kancelářská žídle pro OSSZ Trutnov
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
viz. příloha pro OSSZ Trutnov
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
5 ks kancelářských žídlí pro OSSZ Ústí nad Orlicí
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
viz. příloha pro OSSZ Ústí nad Orlicí
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Slezská
839
50200
Česká republika
Další místa plnění
Chrudim
V Hliníkách
1172
537 55
Česká republika
Náchod
Karlovo náměstí
2054
547 01
Česká republika
Rychnov nad Kněžnou
Štembrkova
1433
51601
Česká republika
Pardubice
U Stadionu
2729
530 02
Česká republika
Svitavy
Erbenova
205/1
56802
Česká republika
Trutnov
Faltisova
998
541 01
Česká republika
Ústí nad Orlicí
Smetanova
43
56201
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
kopie dokladu
kopie dokladu
kopie dokladu
kopie dokladu
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
08.12.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
jednorázová objednávka
Záruční doba minimálně 24 měsíců od dodání zboží. Dodat zboží dle harmonogramu, v ceně bude dopravné, montáž a stěhování na místo. Dodat produktový list.

Způsob a doba podání nabídky

03.03.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





jiným způsobem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Požadujeme produktový list s vyobrazením a technickými parametry u všech druhů židlí a lavice.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.03.2017 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Václav Klička v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká správa sociálního...
Doručeno: 22.02.2017 10:20:27

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 22.02.2017 10:19 Václav Klička 22.02.2017 10:19 Václav Klička právě zobrazena

Kontextová navigace