Domů  /  Zadávací řízení  /  Oprava plastových oken v…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo financí
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11810  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Michal Kříž
: michal.kriz@mfcr.cz
: ŘO 13

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Oprava plastových oken v objektu MF Janovského
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00049544

16.02.2017 14:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Oprava plastových oken v objektu MF Janovského
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Kompletní údržba a oprava plastových oken v objektu Ministerstva financí, Janovského 438/2, Praha 7. Vzhledem k zvláštnímu režimu provozu objektu budou služby poskytovány ve dnech pracovního volna a pracovního klidu.
Položky předmětu VZ
oprava plastových oken
50712000-9 - Opravy a údržba mechanických zařízení budov
50712000-9 - Opravy a údržba mechanických stavebních zařízení
Jedná se o kompletní údržbu a opravu 283 ks plastových okenních sestav (původní výrobce Thermasiv) v objektu.
Služby budou poskytovány ve dnech pracovního volna a pracovního klidu v době od 7 do 19 hod.
Rozsah předpokládané údržby, oprav a případné výměny poškozených dílů je definován v Příloze č. 1-Nabídkovém listu. Předem není možné předjímat skutečný rozsah oprav, neboť míra poškození bude určena až po demontáži některých částí okenní sestavy.
Pro názornější popis okenní sestavy je součástí Výzvy Příloha č. 2 - náčrt okenní sestavy a Příloha č. 3 - foto okenní sestavy.
Součástí podané nabídky bude Příloha č. 1 vyplněná ve všech řádcích.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba plnění bude zahájena 1 kalendářní měsíc po podpisu smlouvy a ukončena nejpozději do 4 měsíců od zahájení prací.

Doba a místo plnění

Praha 7
Janovského
438/2
170 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
Čestným prohlášením. Vzhledem ke zvláštnímu provozu objektu zadavatel rozšiřuje splnění této části na všechny osoby dodavatele, které budou fyzicky zajišťovat plnění požadovaných služeb v objektu.
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, které bude jako naskenovaný dokument součástí podané nabídky. Vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy jako Příloha č. 4. Pokud uchazeč nevyužije vzor uvedený v Příloze č. 4, pak musí text čestného prohlášení odpovídat § 74 zákona č. 134/2016 Sb., zákona o zadávání veřejných zakázek.
Profesní způsobilost
kopií dokumentu
Dodavatel předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence (např. Živnostenský rejstřík).
Prostou kopií dokumentu, která bude jako naskenovaný dokument součástí podané nabídky.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Zadavatel vzhledem ke specifickým požadavkům na způsob plnění a předložení některých dokumentů po podpisu smlouvy doporučuje, aby si případní dodavatelé velice pečlivě přečetli podmínky v návrhu smlouvy.

S dodavatelem bude uzavřena smlouva o dílo dle § 1746 odst. 2 a § 2586 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Návrh smlouvy je součástí Výzvy, dodavatel není oprávněn zasahovat do jeho znění. V případě zájmu o veřejnou zakázku dodavatel vyplní žlutě podbarvená pole ve Smlouvě včetně příloh, podepíše oprávněnou osobou a předloží Návrh smlouvy jako součást nabídky formou naskenovaného dokumentu.

Dodavatel musí mít po celou dobu plnění platnou pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu v minimální výši 10 mil. Kč. Tuto smlouvu je dodavatel povinen předložit na vyžádání zadavatele kdykoliv po celou dobu plnění.

Způsob a doba podání nabídky

01.03.2017 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Výhodnější bude dříve doručená nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


24.02.2017 09:00:00
Praha 7
Janovského
438/2
170 00
Česká republika
Nejpozději do 23. 2. 2017 do 14 hod. musí zájemci o prohlídku místa plnění potvrdit svou účast na prohlídce na e-mailovou adresu jiri.labsky@mfcr.cz. V e-mailové zprávě budou uvedena konkrétní jména osob, kteří se za uchazeče prohlídky účastní. Sraz zájemců o prohlídku je ve vestibulu objektu. Pro vstup do objektu musí osoba předložit platný průkaz totožnosti.
Otevírání nabídek
01.03.2017 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 20.02.2017 15:16:50

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 16.02.2017 14:36 Blanka Hynčíková 20.02.2017 14:30 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace