Domů  /  Zadávací řízení  /  Rozšíření diskového pole Dell…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Povodí Moravy, s.p.
IČO: 70890013

Sídlo/místo podnikání:
Dřevařská 932/11
60200  Brno

Kontaktní osoba:
: Barbora Kostíková
: kostikova@pmo.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Rozšíření diskového pole Dell MD3220 - přídavná police
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00049336

01.02.2017 09:28:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Barbora Kostíková
kostikova@pmo.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Rozšíření diskového pole Dell MD3220 - přídavná police
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Barbora Kostíková
kostikova@pmo.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka a instalace rozšíření diskového pole Dell MD3220 - přídavná police
Položky předmětu VZ
diskové pole Dell MD3220
72252000-6 - Počítačová archivace
72252000-6 - Počítačová archivace
diskové pole Dell MD3220
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
200 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
Dřevařská
11
602 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením, které tvoří přílohu této výzvy
Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z obchodního rejstříku
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam techniků
Předložení seznamu techniků („specialistů“) plynně komunikujících v českém nebo slovenském jazyce, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky a jež jsou v zaměstnaneckém poměru u uchazeče.
prostá kopie
Zadavatel požaduje, aby těmito osobami byli: Minimálně 1 osoba pro roli Specialista na datová úložiště splňující následující požadavky: • minimálně 3 roky praxe v oblasti implementace nabízených technologií • certifikace pro oblast diskových polí u výrobce nabízené technologie. • zkušenosti s rolí Specialisty datových úložišť na alespoň dvou projektech naplňujících definiční znaky na obdobnou významnou zakázku.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva dle ustanovení § 2079 a násl. zákona
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Způsob a doba podání nabídky

20.02.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídka musí obsahovat

1. Základní identifikační údaje dodavatele: jméno/název, sídlo/místo podnikání, kontaktní adresa, IČ, DIČ, bylo-li přiděleno, telefon, e-mail, fax, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele (formulář je přílohou výzvy).
2. Požadavky na prokázání kvalifikace dle článku V. této výzvy.
3. Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou.


Požadavek na zpracování nabídkové ceny

1. Nabídkovou cenou se rozumí celková cena za splnění předmětu veřejné zakázky bez DPH. Nabídková cena musí obsahovat zisk a veškeré náklady k realizaci předmětu veřejné zakázky, a to včetně nákladů souvisejících s realizací (např. předpokládaná rizika spojená s kurzovými vlivy, přirážky, pojištění, veškeré poplatky, veškeré dopravní náklady a podobně).
2. Nabídková cena bude stanovena absolutní částkou v CZK jako cena nejvýše přípustná a nepřekročitelná. K nabídkové ceně bude připočtena DPH dle legislativy platné k datu uskutečnění zdanitelného plnění.
3. Nabídková cena bude v členění podle požadavků plynoucích ze zadávací dokumentace veřejné zakázky (zvlášť hodinová sazba, zvlášť paušálně stanovená cena za zprávu). Nabídková cena bude zaokrouhlena na celé koruny dle matematických zásad.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.02.2017 09:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontaktní adresa a osoba pro podání žádosti: Povodí Moravy, s.p., JUDr. Petr Foltýn, Dřevařská 932/11, 602 00 Brno. Pro doručení žádosti o poskytnutí informací lze využít elektronických prostředků. Kontaktní adresa pro elektronické podání žádosti o dodatečné informace: zakazky@pmo.cz. Uchazeči mají možnost dodatečných dotazů k údajům v zadávacích podmínkách. Zadavatel odešle odpovědi na tyto dotazy, podepsané investičním ředitelem zadavatele, včetně přesného znění dotazu elektronickou formou všem přihlášeným dodavatelům a zajistí zveřejnění na profilu zadavatele ve lhůtě, nejpozději do 4 pracovních dnů po obdržení žádosti.
Barbora Kostíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Povodí Moravy, s.p.
Doručeno: 08.02.2017 14:01:33

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Barbora Kostíková
Vydáno pro (O - organizace): Povodí Moravy, s.p. [IČ 70890013]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko zprávy

Čas: 08.2.2017 14:01:32
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.02.2017 09:28 Barbora Kostíková 08.02.2017 13:56 Barbora Kostíková právě zobrazena

Kontextová navigace