Domů  /  Zadávací řízení  /  Multifunkční zařízení do nové…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Město Dobříš
IČO: 00242098

Sídlo/místo podnikání:
Mírové náměstí 119
26301  Dobříš

Kontaktní osoba:
: Petr Oplíštil
: petr.oplistil@mestodobris.cz
: 736623386
: referent odboru vnitřních věcí

Specifikace VZ

Název VZ: Multifunkční zařízení do nové služebny městské policie Dobříš (tiskárna, skener, kopírka)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00049160

25.01.2017 11:04:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Oplíštil
petr.oplistil@mestodobris.cz
736623386
referent odboru vnitřních věcí

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Multifunkční zařízení do nové služebny městské policie Dobříš (tiskárna, skener, kopírka)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Oplíštil
petr.oplistil@mestodobris.cz
736623386
referent odboru vnitřních věcí
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Pořízení nového multifunkčního zařízení se servisní smlouvou s pravidelnými měsíčními splátkami na údržbu a provoz vč. dodávek veškerého spotřebního materiálu na 5 let s možnosti odkupu za max 1 % kupní ceny.
Položky předmětu VZ
multifunkční zařízení - cena měsíčního provozu vč. 3500 kopií
30232100-5 - Tiskárny a kresliče
30232100-5 - Tiskárny a kresliče
Technické požadavky na dodání multifunkčního zařízení

Celé zařízení:

• kompletní podpora (tiskárna + scanner) síťového prostředí pro IPv4 i IPv6
• podpora min. OS Windows 7 a vyšší a Server2008 R2 a vyšší (vše 32 i 64 bit)
• správa zařízení (povolení tisku/kopírování) na základě uživatelských kódů (zadáním do pop-up okna při každém tisku, nebo zadáním kódu na zařízení při kopírování)
• hlavní zásobník minimálně na 250 listů
• zásobník pro ruční vložení papíru minimálně na 50 listů
• zátěž zařízení udávaná výrobcem minimálně 1 000 kopií měsíčně (celková životnost stroje udávaná výrobcem minimálně 60 000 kopií).
• provedení zařízení ve velikosti A4

Tiskárna:
• tisk formátu velikost A4 ze standardního zásobníku, minimálně 30 stran za minutu
• černobílá
• automatický duplexní podavač (ADF) minimálně na 30 listů

Scanner:
• skenování ze skla i přes ADF (automatický duplexní podavač) podavač minimálně 30 plnobarevných stran za minutu
• formát A4
• plnobarevný i černobílý sken minimálně do formátů jednostranné i vícestranné TIFF, PDF, PDF-A, JPG
• automatický duplexní (oboustranný) sken najednou přes ADF podavač na minimálně 30 listů
• možnost skenování do sdílené síťové složky přímo ze zařízení

Kopírka:
• kopírování ze skla i přes ADF podavač na minimálně 30 listů
• automatický duplex přes ADF podavač na minimálně 30 listů


Platební a záruční (servisní) podmínky:

• multifunkční zařízení požadujeme dodat formou nájmu se servisní smlouvou na dobu 60 měsíců s pravidelným rozložením měsíčního nájmu
• v rámci nájmu a servisní smlouvy bude po celou dobu nájmu dodavatelem zajištěn kompletní servis multifunkčního zařízení, včetně dodávky případných náhradních dílů a to vše na náklady dodavatele
• v rámci nájmu a servisní smlouvy bude po celou dobu nájmu dodavatelem na jeho náklady zajištěna dodávka papíru, tonerů a veškerého dalšího spotřebního materiálu, které multifunkční zařízení potřebuje ke svému provozu
• v rámci nájmu a servisní smlouvy bude po celou dobu nájmu dodavatelem provozován vzdálený dohled nad zařízením včetně automatického hlášení stavu počítadel a stavu tonerů, na základě kterého bude dodavatel rovnou bez objednávání nájemcem dodávat nové tonery a papír
• nad rámec ceny nájmu bude dodavatel měsíčně fakturovat nabídnutou cenu za jednu kopii násobenou skutečným počtem provedených kopií na tomto multifunkčním zařízení
• po uplynutí doby nájmu (60 měsíců) dodavatel nabídne zařízení k odkupu nájemci za cenu rovnající se maximálně 1% z nabídnuté ceny zařízení (součtu 60 měsíčních splátek za pronájem zařízení)
• záruční doba minimálně po dobu splácení (60 měsíců)
• servis multifunkčního zařízení bude po celou dobu nájmu poskytován v režimu On-Site - Next Business Day


Požadavky na předložení specifikace zařízení:

• dodavatel ke své nabídce předloží technickou specifikaci zařízení v českém jazyce, ze které bude patrné, že nabízené multifunkční zařízení splňuje veškeré výše uvedené požadavky
• pokud na specifikaci výrobce nebude některý požadovaný údaj jasně uveden, ale nabízené multifunkční zařízení požadované splňuje, je možno tuto specifikaci zařízení doplnit podepsaným prohlášením, že zařízení tento údaj splňuje

Hodnotící kritérium pro posouzení nejvýhodnější nabídky

• jediným hodnotícím kritériem je nejnižší celková nabídková cena při dodržení všech výše uvedených podmínek
• celková nabídková cena bude vypočítána jako součet ceny jednoho měsíčního nájmu a ceny 1000 kopií vše bez DPH
• počet kopií použitý pro stanovení celkové nabídkové ceny je průměrný počet kopií, který se na obměňovaném zařízení skutečně provádí
• počet 1000 kopií je použit pouze pro stanovení hodnotícího kritéria a pro nově poptávané multifukční zařízení není, co se týká objemu počtu kopií nijak závazný, fakturace bude dle skutečného počtu kopií

Požadavky na cenovou nabídku:

• veškeré nabídkové ceny musí být vyčísleny v českých korunách a cena bude vyčíslena v ceně bez DPH a v ceně s DPH
• návrh smlouvy musí obsahovat zvlášť vyčíslenou cenu za pronájem zařízení bez jakéhokoliv paušálního předplacení kopií, zvlášť vyčíslenou cenu za jednu provedenou kopii a zvlášť cenu za odkup zařízení po uplynutí 60 měsíců nájmu
• v cenové nabídce za nájem zařízení musí být zahrnuty veškeré náklady dodavatele na dopravu, manipulaci a instalaci stroje v místě nájemce tj. kancelář městské policie přízemí budovy
Mírové náměstí č. p. 230, Dobříš.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Dobříš
Mírové náměstí
230
26301
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.02.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Nájemní smlouva se servisními službami

Způsob a doba podání nabídky

06.02.2017 15:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





technické vybavení zařízení (parametricky)


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Zadavatelské požadavky
Nabídková cena
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
Cena musí být uvedena v rozlišení 1) měsíční nájem, 2) cena za kopii

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Oplíštil v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Město Dobříš
Doručeno: 25.01.2017 11:05:23

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 25.01.2017 11:04 Petr Oplíštil 25.01.2017 11:04 Petr Oplíštil právě zobrazena

Kontextová navigace