Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka, montáž a oprava…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo financí
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11810  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Michal Kříž
: michal.kriz@mfcr.cz
: ŘO 13

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka, montáž a oprava žaluzií v objektech MF
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00048520

02.01.2017 14:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka, montáž a oprava žaluzií v objektech MF
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Dodávka, montáž a oprava žaluzií, včetně demontáže stávajícího vybavení, v objektech Ministerstva financí na území hl. města Prahy.
Položky předmětu VZ
Dodávka žaluzií vč. montáže
39515400-9 - Žaluzie/rolety
39515400-9 - Žaluzie
Hlavním předmětem zakázky bude zajištění kompletní dodávky okenních žaluzií, včetně demontáže stávajícího a montáže nového zařízení. Součástí zakázky bude též případná drobná oprava stávajích žaluzií a rolet. V případě, že bude stávající roleta "neopravitelná", bude provedena její výměna za žaluzie. Přehledná specifikace požadovaných dodávek a služeb je uvedena v příloze č. 1 - Nabídkovém listu.

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti; stanovena byla tři (3) základní kritéria. Celkové hodnoty z Přílohy č. 1 - Nabídkového listu budou uvedeny u příslušných kritérií. Příloha č. 1 - Nabídkový list, vyplněný ve všech řádcích, bude součástí podané nabídky.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika
Další místa plnění
Praha 1
Letenská
593/9
11000
Česká republika
Praha 7
Janovského
438/2
170 00
Česká republika
Praha
Voctářova
2145
9
180 00
Česká republika
Praha 1
Legerova
1581
69
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.01.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
S dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda v délce trvání na dva (2) roky od data podpisu.
Uchazeč není oprávněn zasahovat do znění Návrhu dohody. V případě zájmu o veřejnou zakázku uchazeč vyplní hlavičku, kontaktní údaje a spojení v čl. X, odst.2, podepíše oprávněnou osobou a předloží Návrh rámcové dohody jako součást nabídky formou naskenovaného dokumentu.

Způsob a doba podání nabídky

12.01.2017 13:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídek bude výsledné pořadí určeno datem a hodinou doručení nabídky. Nabídka s dřívějším pořadím bude výhodnější.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Část A - dodávka, montáž a demontáž hliníkových žaluzií
Část A - dodávka, montáž a demontáž hliníkových žaluzií






55,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium část B - dodávka, montáž a demontáž ostatních žaluzií a rolet
část B - dodávka, montáž a demontáž ostatních žaluzií a rolet






15,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium část C - opravy žaluzií a rolet
část C - opravy žaluzií a rolet


Kč/h




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
12.01.2017 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Příloha č. 1
Příloha č. 1_Nabídkový list.xlsx 13,82 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 03.01.2017 13:54:00

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.01.2017 14:42 Blanka Hynčíková 02.01.2017 14:49 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace