Domů  /  Zadávací řízení  /  Výběr autoservisu pro údržbu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČO: 49277600

Sídlo/místo podnikání:
Vinohradská 1896/46
120 41  Praha 2

Kontaktní osoba:
: Lenka Špačková
: spackova@czechtourism.cz

Organizační útvar:
OKVZ
Číslo útvaru: 230
Kontaktní adresa:
Vinohradská 46
12041 Praha 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Výběr autoservisu pro údržbu a opravy služebních vozidel ČCCR – CzechTourism
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00048489

20.12.2016 14:59:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Špačková
spackova@czechtourism.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Výběr autoservisu pro údržbu a opravy služebních vozidel ČCCR – CzechTourism
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Špačková
spackova@czechtourism.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zadavatel požaduje, aby vybraný dodavatel v rámci plnění této veřejné zakázky zabezpečil:
1. záruční a pozáruční servis,
2. pravidelné servisní prohlídky,
3. zajištění STK a měření emisí,
4. opravy mechanické i karosářské,
5. odborné opravy elektrických zařízení vozidel,
6. přednostní pneuservis v souvislosti se sezónní obměnou a uskladnění pneu; opravy defektů,
7. komunikace, vyřízení i následná likvidace všech pojistných událostí se smluvní pojišťovnou Zadavatele. Smluvní pojišťovnou Zadavatele je Česká pojišťovna, a.s.,
8. zajištění asistenčních služeb vozidel v případě potřeby nejen v ČR, ale i na teritoriu Evropy,
9. přistavení náhradního vozidla v případě dlouhodobější opravy, čímž se rozumí doba opravy na dva a více dnů,
10. poskytnutí náhradního vozidla v případě neočekávané závady, nehody či odcizení v průběhu užívání služebního vozidla,
11. vyzvednutí vozidla ze sídla Zadavatele před plánovanou údržbou, či jakýmkoliv dopředu dohodnutým zásahem do služebního vozidla a jeho transport do autoservisu a poté opět transport vozidla zpět,
12. údržbu související s mytím a úklidem služebních automobilů Zadavatele, a to dle jeho aktuálních požadavků,
13. použití originálních náhradních dílů, v kontextu dodržování, tzv. Blokové výjimky, dle nařízení EU,
14. přednostní přijetí vozidla ve věci urgentní opravy a plánované údržby či opravy tak, aby termín objednání nepřekročil lhůtu dvou dnů,
15. péči o zákazníka v rozsahu potřebné komunikace v záležitostech sdělení o aktuálním stavu služebních automobilů Zadavatele v souvislosti s odhalením skrytých vad či nedostatků a na to navazujících zvýšených nákladů,
16. potvrzení záruky mobility v systému ŠKODA,
17. prováděná servisní činnost vč. oprav musí být zaznamenána v on-line systému ŠKODA.

Zadavatel požaduje, aby všechny činnosti byly vykonávány v Praze.
Položky předmětu VZ
Výběr autoservisu pro údržbu a opravy služebních vozidel ČCCR – CzechTourism
50112000-3 - Opravy a údržba automobilů
50112000-3 - Opravy a údržba automobilů
V současnosti Zadavatel disponuje 17 automobily. Zadavatel upozorňuje uchazeče, že počet automobilů se může v průběhu plnění předmětu zakázky měnit v souvislosti s přirozenou obměnou vozového parku.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
500 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Vinohradská
46
12041
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestné prohlášení, které je přílohou č. 2 zadávací dokumentace.
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
Výpis z obchodního rejstříku, nebo písemné čestné prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán. Dokument bude předložen v prosté kopii, v okamžiku podání nabídky nesmí být dokument starší 3 měsíců.
čestným prohlášením
Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v prosté kopii.
Čestné prohlášení (příloha č. 3 Zadávací dokumentace)
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Za účelem prokázání technické kvalifikace předloží účastník výběrového řízení seznam alespoň 2 významných služeb obdobného rozsahu a charakteru jako je předmět této zakázky poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení.
Za účelem prokázání technické kvalifikace předloží účastník výběrového řízení seznam alespoň 2 významných služeb obdobného rozsahu a charakteru jako je předmět této zakázky poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení.
Jako vzor seznamu významných služeb využije účastník výběrového řízení přílohu č. 3 této zadávací dokumentace.
Za účelem prokázání technické kvalifikace předloží účastník výběrového řízení seznam alespoň 2 významných služeb obdobného rozsahu a charakteru jako je předmět této zakázky poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
02.03.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouva dle § 1 746/2 zákona č. 89/2012 Sb.

Způsob a doba podání nabídky

04.01.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Nabídky budou Zadavatelem hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, a to dle následujících dílčích kritérií:

60% Celkový součet cen hodinových sazeb bez DPH
40% Celkový součet cen úkonů bez DPH
Celkový součet cen hodinových sazeb bez DPH:

Za účelem hodnocení nabídek v kritériu „Celkový součet cen hodinových sazeb bez DPH“ vyplní účastník výběrového řízení příslušnou tabulku v příloze č. 1 této výzvy. K hodnocení pak bude použit součet cen bez DPH, který bude propočten dle vzorce uvedeného v zadávací dokumentaci v bodě 9.1

Celkový součet cen úkonů bez DPH:

Za účelem hodnocení nabídek v kritériu „Celkový součet cen úkonů bez DPH“ vyplní účastník výběrového řízení příslušnou tabulku v příloze č. 1 této výzvy. K hodnocení pak bude použit součet cen bez DPH, které budou propočteny dle vzorce uvedeného v zadávací dokumentaci v bodě 9.2


Při shodě nabídek rozhodne počet bodů v kritériu ,,Celkový součet cen hodinových sazeb bez DPH".


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Ekonomická výhodnost
Ekonomická výhodnost


kč/hod.; kč/ks




100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Nabídky budou Zadavatelem hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, a to dle následujících dílčích kritérií: 60% Celkový součet cen hodinových sazeb bez DPH 40% Celkový součet cen úkonů bez DPH


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
04.01.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lenka Špačková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká centrála cestovního...
Doručeno: 22.12.2016 12:11:40

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 22.12.2016 12:10 Lenka Špačková 22.12.2016 12:10 Lenka Špačková právě zobrazena
1 20.12.2016 14:59 Lenka Špačková 22.12.2016 12:10 Lenka Špačková

Kontextová navigace