Zadavatel požaduje, aby vybraný dodavatel v rámci plnění této veřejné zakázky zabezpečil:
1. záruční a pozáruční servis,
2. pravidelné servisní prohlídky,
3. zajištění STK a měření emisí,
4. opravy mechanické i karosářské,
5. odborné opravy elektrických zařízení vozidel,
6. přednostní pneuservis v souvislosti se sezónní obměnou a uskladnění pneu; opravy defektů,
7. komunikace, vyřízení i následná likvidace všech pojistných událostí se smluvní pojišťovnou Zadavatele. Smluvní pojišťovnou Zadavatele je Česká pojišťovna, a.s.,
8. zajištění asistenčních služeb vozidel v případě potřeby nejen v ČR, ale i na teritoriu Evropy,
9. přistavení náhradního vozidla v případě dlouhodobější opravy, čímž se rozumí doba opravy na dva a více dnů,
10. poskytnutí náhradního vozidla v případě neočekávané závady, nehody či odcizení v průběhu užívání služebního vozidla,
11. vyzvednutí vozidla ze sídla Zadavatele před plánovanou údržbou, či jakýmkoliv dopředu dohodnutým zásahem do služebního vozidla a jeho transport do autoservisu a poté opět transport vozidla zpět,
12. údržbu související s mytím a úklidem služebních automobilů Zadavatele, a to dle jeho aktuálních požadavků,
13. použití originálních náhradních dílů, v kontextu dodržování, tzv. Blokové výjimky, dle nařízení EU,
14. přednostní přijetí vozidla ve věci urgentní opravy a plánované údržby či opravy tak, aby termín objednání nepřekročil lhůtu dvou dnů,
15. péči o zákazníka v rozsahu potřebné komunikace v záležitostech sdělení o aktuálním stavu služebních automobilů Zadavatele v souvislosti s odhalením skrytých vad či nedostatků a na to navazujících zvýšených nákladů,
16. potvrzení záruky mobility v systému ŠKODA,
17. prováděná servisní činnost vč. oprav musí být zaznamenána v on-line systému ŠKODA.
Zadavatel požaduje, aby všechny činnosti byly vykonávány v Praze.