Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických prostředků…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká centra
IČO: 48546038

Sídlo/místo podnikání:
Václavské nám. 816/49
110 00  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Ivana Hadkova
: hadkova@czech.cz
: 224668248
: 601562217

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup hygienických prostředků pro ČDM
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00048468

19.12.2016 15:24:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Ivana Hadkova
hadkova@czech.cz
224668248
601562217

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup hygienických prostředků pro ČDM
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Ivana Hadkova
hadkova@czech.cz
224668248
601562217
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o jednorázovou dodávku hygienických prostředků do Českého domu Moskva, Ruská Federace. Podrobnější specifikace dodávky tvoří přílohu č.1 zadávací dokumentace této veřejné zakázky.
Položky předmětu VZ
Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
33700000-7 - Prostředky pro osobní péči
Způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude obsahovat součet ocenění jednotlivých položek uvedených v příloze č.1, zadávací dokumentace. Tato cena bude dále navýšena o ocenění dopravy požadovaných komodit do místa plnění veřejné zakázky. Výsledná nabídková cena bude tedy stanovena jako celkový součet ocenění všech jednotlivých položek uvedených v příloze č.1, zadávací dokumentace a ceny za dopravu požadovaných komodit do místa plnění veřejné zakázky. Uchazeč takto vypočtenou výslednou nabídkovou cenu uvede do systému hodnocení e-tržiště Gemin, na základě čehož zde bude proveden automatický výběr nejnižší nabídkové ceny.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
135 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Moskva
3.Tverskaja-Jamskaja
36/40
125 047 125 047
Ruská federace

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Požadavky na kvalifikaci a způsob jejího prokázání:
Požadavky na kvalifikaci
1. výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být zapsán dle zvláštních předpisů
2. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu
odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušná
živnostenská oprávnění či licence
Způsob prokázání kvalifikace: Předloží uchazeč ke své nabídce v prosté kopii - elektronicky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.01.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupujícím bude vystavena objednávka s těmito náležitostmi a závaznými smluvními požadavky:
- předmět plnění – bude vymezen dle specifikace a rozsahu zadání veřejné zakázky
- cena dodávky – bude stanovena dle výsledku soutěže
- termín dodávky – do 30 kalendářních dní od vystavení objednávky
- místo plnění – Český dům Moskva, 3.Tverskaja-Jamskaja 36/40, 125 047 Moskva, Ruská Federace (doprava do místa plnění je zahrnuta v nabídkové ceně)
- záruční doba – 2 roky od doby převzetí dodávky kupujícím
- odstranění reklamované vady – do 30 dnů od oznámení výzvy k odstranění reklamované vady
- smluvní pokuta – prodávající - 1000 Kč za den při pozdním dodání objednaného zboží či neodstranění reklamované vady ve stanoveném termínu
- platební podmínky - kupující uhradí fakturu zhotovitele nejpozději do 28 dnů po jejím obdržení, přičemž za úhradu se považuje termín odepsání peněžních prostředků z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího
- pojištění dodávky – prodávající je povinen zajistit pojištění nákladu proti riziku minimálně v hodnotě nákladu.
- součástí vystavené objednávky bude obligatorní klauzule tohoto textu:
Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce se nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ust. § 504 zákona č. 89/2012 sb., občanský zákoník a udělují svolení k jejich zpřístupnění zejména ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, a k jejich zveřejnění, pokud se na tuto smlouvu vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění, a to bez jakýchkoliv dalších podmínek.
Smluvní strany dále sjednávají, že Česká centra/smluvní strana* odešlou/odešle* tuto smlouvu správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uzavření této smlouvy. Pro účely zaslání potvrzení o uveřejnění této smlouvy v registru smluv ze strany správce registru smluv uvádějí smluvní strany tyto notifikační kontakty:
a) Česká centra – e-mail: novotny@czech.cz
b) Smluvní strana – e-mail: …………@........... nebo identifikátor datové schránky …..

Způsob a doba podání nabídky

29.12.2016 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídkových cen se stává vítěznou nabídkou ta nabídka, která byla zadavateli doručena dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ivana Hadkova v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká centra
Doručeno: 19.12.2016 15:39:00

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 19.12.2016 15:24 Ivana Hadkova 19.12.2016 15:24 Ivana Hadkova právě zobrazena

Kontextová navigace