Domů  /  Zadávací řízení  /  Pravidelný kompletní servis…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo financí
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11810  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Michal Kříž
: michal.kriz@mfcr.cz
: ŘO 13

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pravidelný kompletní servis výtahů v objektech MF
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00048025

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Pravidelný kompletní servis výtahů v objektech MF
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění pravidelného kompletního servisu osobních a nákladních výtahů v objektech Ministerstva financí na území hl. města Prahy.
Položky předmětu VZ
Pravidelný kompletní servis výtahů
50750000-7 - Opravy a údržba výtahů
50750000-7 - Údržba výtahů
Zajištění pravidelného kompletního servisu osobních a nákladních výtahů v objektech Ministerstva financí. Specifikace umístění, druhu a typu jednotlivých výtahů je uvedena v Příloze č. 1, specifikace rozsahu požadovaného servisu je uvedena v Příloze č. 2.

Do jednotlivých nabídkových cen budou započteny veškeré náklady se službou související (doprava, režie, případný spotřební materiál, náklady na vyhotovení zpráv, apod.).

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti; byla stanovena tři základní kritéria. Celkové hodnoty z Přílohy č. 3 - Nabídkového listu budou uvedeny u příslušných kritérií. Příloha č. 3 - Nabídkový list, vyplněný ve všech řádcích, bude součástí podané nabídky.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 01.01.2017 do 31.12.2020. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika
Další místa plnění
Praha 1
Legerova
1581
69
110 00
Česká republika
Praha 7
Janovského
438/2
170 00
Česká republika
Praha
Voctářova
2145
9
180 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Uchazeč předloží živnostenské oprávnění pro živnost "Montáž, opravy, revize a zkoušky zdvihacích zařízení".

Živnostenské oprávnění bude jako naskenovaný dokument součástí Nabídky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.02.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
S dodavatelem bude uzavřena smlouva o dílo dle § 1746 odst. 2 a § 2586 zákona č. 89/2012 Sb. na dobu čtyř (4) let.
Uchazeč není oprávněn zasahovat do znění Návrhu smlouvy. V případě zájmu o veřejnou zakázku uchazeč vyplní hlavičku, kontaktní údaje a spojení v čl. IX, odst.3 písm. b), podepíše oprávněnou osobou a předloží Návrh smlouvy jako součást nabídky formou naskenovaného dokumentu.

Před podpisem smlouvy uchazeč předloží originál, nebo úředně ověřenou kopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu v minimální výši 10 mil. Kč, nebo potvrzení o uzavření pojištění v min. výši 10 mil. Kč od konkrétní pojišťovny.

Způsob a doba podání nabídky

19.12.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Výhodnější bude dříve doručená nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium celková cena servisu
celková cena servisu






65,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium cena oprav dle čl. II odst. 2
cena oprav dle čl. II odst. 2






25,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium předepsané úkony k výtahu SG/500
předepsané úkony k výtahu SG/500






10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.12.2016 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 12.12.2016 11:53:38

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 12.12.2016 11:53 Blanka Hynčíková 12.12.2016 11:53 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace