Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky kancelářských potřeb…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Martina Setzerová
: Martina.Setzerova@mzp.cz
: ředitelka odboru provozního

Kontaktní osoba:
: Mgr. Karolína Týlová
: Karolina.Tylova@mzp.cz
: +420267122989
: +420725712546
: vedoucí samostatného oddělení veřejných zakázek

Organizační útvar:
Samostatné oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: 240
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva životního prostředí
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00047031
Evidenční číslo: 42818/ENV/16

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Martina Setzerová
Martina.Setzerova@mzp.cz
ředitelka odboru provozního
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Karolína Týlová
Karolina.Tylova@mzp.cz
+420267122989
+420725712546
vedoucí samostatného oddělení veřejných zakázek

Miloš Udržal
milos.udrzal@mzp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva životního prostředí
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Martina Setzerová
Martina.Setzerova@mzp.cz
ředitelka odboru provozního
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Karolína Týlová
Karolina.Tylova@mzp.cz
+420267122989
+420725712546
vedoucí samostatného oddělení veřejných zakázek

Miloš Udržal
milos.udrzal@mzp.cz
Evidenční číslo zadavatele
42818/ENV/16
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



12
Předmět VZ
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění dodávek kancelářských potřeb pro organizace resortu Ministerstva životního prostředí. Bližší podrobnosti jsou uvedeny v jednotlivých přílohách této výzvy.
Položky předmětu VZ
Kancelářské potřeby
11 - Kancelářské potřeby
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Bližší podrobnosti jsou uvedeny v jednotlivých přílohách této výzvy, zejména v příloze č. 3, která obsahuje technickou specifikaci všech požadovaných kancelářských potřeb.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
3 500 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

12 měsíců, popř. do vyčerpání stanoveného finančního limitu, a to podle toho, která skutečnost nastane dříve

Doba a místo plnění

Praha 10
Vršovice
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika
Další místa plnění, resp. dodací místa u jednotlivých organizací v rámci resortu Ministerstva životního prostředí jsou uvedena v příloze č. 2 této výzvy.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením (vzor viz příloha č. 6 této výzvy)
Profesní způsobilost
kopie (sken) výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, je-li v ní účastník zapsán
kopie (sken) výpisu z živnostenského rejstříku
výpis z živnostenského rejstříku
kopie (sken) výše popsaných dokumentů
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných dodávek
Seznam významných dodávek realizovaných za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele
Čestné prohlášení se seznamem významných dodávek s uvedením požadovaných informací (vzor viz příloha č. 7 této výzvy)
Minimálně 3 významné dodávky spočívající v zajištění dodávek kancelářských potřeb, realizované v posledních 3 letech, každá v hodnotě alespoň 1 mil. Kč bez DPH pro jednoho objednatele
Pravost dokladů

Účastník zadávacího řízení, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 124 ZZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 124 ZZVZ.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.01.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová dohoda dle § 1764 odst. 2 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (viz příloha č. 8 této výzvy)

Způsob a doba podání nabídky

08.12.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu,

b) doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli; těmito doklady jsou zejména

  1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
  2. seznam akcionářů,
  3. rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
  4. společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
08.12.2016 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Karolína Týlová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Technická specifikace a cenová nabídka včetně kalkulace - AKTUALIZOVANÉ ZNĚNÍ
004 ZD kancelářské potřeby - P3 tech. specifikace a cenová nabídka vč. kalkulace (OPRAVA).pdf 774,43 KB
Technická specifikace a cenová nabídka včetně kalkulace - editovatelný formát - AKTUALIZOVANÉ ZNĚNÍ
004 ZD kancelářské potřeby - P3 tech. specifikace a cenová nabídka vč. kalkulace (OPRAVA).xls 161,50 KB
Seznam dodacích míst - AKTUALIZOVANÉ ZNĚNÍ
005 ZD kancelářské potřeby - P2 seznam dodacích míst (OPRAVA).pdf 144,38 KB
Návrh rámcové dohody
001 ZD kancelářské potřeby - P8 návrh rámcové dohody.pdf 235,29 KB
Návrh rámcové dohody - editovatelný formát
001 ZD kancelářské potřeby - P8 návrh rámcové dohody.doc 152,50 KB
Další specifikace a požadavky zadavatele
001 ZD kancelářské potřeby - P0 další specifikace a požadavky zadavatele.pdf 145,45 KB
Krycí list nabídky
001 ZD kancelářské potřeby - P1 krycí list nabídky.pdf 137,78 KB
Krycí list nabídky - editovatelný formát
001 ZD kancelářské potřeby - P1 krycí list nabídky.docx 21,57 KB
Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů
001 ZD kancelářské potřeby - P4 ČP o neexistenci střetu zájmů.pdf 116,77 KB
Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů - editovatelný formát
001 ZD kancelářské potřeby - P4 ČP o neexistenci střetu zájmů.docx 23,09 KB
Seznam poddodavatelů
001 ZD kancelářské potřeby - P5 seznam poddodavatelů.pdf 127,88 KB
Seznam poddodavatelů - editovatelný formát
001 ZD kancelářské potřeby - P5 seznam poddodavatelů.docx 22,00 KB
Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
001 ZD kancelářské potřeby - P6 ČP o splnění podmínek zákl. způsobilosti.pdf 125,53 KB
Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti - editovatelný formát
001 ZD kancelářské potřeby - P6 ČP o splnění podmínek zákl. způsobilosti.docx 19,73 KB
Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace
001 ZD kancelářské potřeby - P7 ČP o splnění tech. kvalifikace.pdf 175,90 KB
Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace - editovatelný formát
001 ZD kancelářské potřeby - P7 ČP o splnění tech. kvalifikace.docx 25,77 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 01.12.2016 18:03:29

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Karolína Týlová
Vydáno pro (O - organizace): Ministerstvo životního prostředí
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko zprávy

Čas: 01.12.2016 18:03:28
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Karolína Týlová
Vydáno pro (O - organizace): Ministerstvo životního prostředí
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko

Čas: 01.12.2016 18:02:58
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 01.12.2016 18:01 Karolína Čermáková 01.12.2016 18:01 Karolína Čermáková právě zobrazena
1 01.12.2016 17:59 Karolína Čermáková 01.12.2016 18:01 Karolína Čermáková

Kontextová navigace