Domů  /  Zadávací řízení  /  Revize elektrických zařízení,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Zikova 1903/4
166 36  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. František Vaněk
: frantisek.vanek@cvut.cz
: 420-22435-7216
: 420-608963821
: UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace VZ

Název VZ: Revize elektrických zařízení, SUZ-11/2016
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00046327

10.11.2016 18:29:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-22435-7216
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Revize elektrických zařízení, SUZ-11/2016
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-22435-7216
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem popotávky jsou elektro-revizní služby
Položky předmětu VZ
Revizní služby
50710000-5 - Opravy a údržba elektrického a mechanického vybavení budov
50710000-5 - Opravy a údržba elektrických a mechanických domovních instalací
Předmětem poptávky je zajištění elektrorevizí (zásuvek, světel a jistících prvků) elektrospotřebičů a hromosvodů dle ČSN331500, ČSN331600 a ČSN341390 v následujícím rozsahu:

1) Koleje Strahov, Vaníčkova 7, Praha 6:

Restaurace, blok 8 – elektroinstalace, 2 rozvaděče, 23 zásuvek, 45 světel, 59 jistících prvků, 17 spotřebičů

Havel internet, blok 8 – elektroinstalace, 1 rozvaděč, 2 jistící prvky

Domeček - elektroinstalace, 1 rozvaděč, 44 jistících prvků, 12 spotřebičů

Sportoviště/pošta - elektroinstalace, 1 rozvaděč, 16 jistících prvků

Distribuce – hromosvody, 5 svodů

Domeček – hromosvody, 2 svody

Trafostanice - hromosvody, 2 svody

2) Studentský dům, Bílá 6, Praha 6

Pizzerie - elektroinstalace, 1 rozvaděč, 31 jistících prvků, 30 spotřebičů

3) Bubenečská kolej, Terronská 28, Praha 6

Kryt - elektroinstalace, 1 rozvaděč, 14 jistících prvků

4) Výdejna Karlovo náměstí, Karlovo náměstí 13, Praha 2

Výdejna - elektroinstalace, 2 jistící prvky

5) Kolej Orlík, Terronská 6, Praha 6

Kotelna - elektroinstalace, 2 rozvaděče, 3 zásuvky,7 jistících prvků

Kotelna – el. MaR, 2 rozvaděče, 32 jistících prvků

6) Novoměstský hotel, Řeznická 4, Praha 1

Kotelna - elektroinstalace, 3 rozvaděče, 14 jistících prvků

Kotelna – el. MaR, 3 rozvaděče, 31 jistících prvků

Hotel - hromosvody, 2 svody

7) ArchiCafé, Thákurova 9, Praha, Praha 6

Provoz – el. spotř. myčka

* součástí nabídky musí být kromě celkové nabídkové ceny i nacenění jednotlivých činností dle poptávaného rozsahu
* požadované revize musí být provedeny nejpozději do 31.12.2016
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. dodání revizních zpráv v zákonem požadované podobě apod.)
* přílohou revizní zprávy bude seznam závad s návrhy na odstranění zjištěných poruch a neshod (vlastní odstranění závad není předmětem zakázky).
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel omezuje rozsah činností prováděných subdodavatelem na maximálně 20% z celkové nabídkové ceny
* zadavatel nepřipouští variantní nabídky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
skupina činností
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Vaníčkova
7
160 17
Česká republika
Další místa plnění
Praha 6
Bílá
6
16000
Česká republika
Praha 6
Terronská
28
16000
Česká republika
Praha 2
Karlovo náměstí
13
120 00
Česká republika
Praha 6
Terronská
1023
6
16000
Česká republika
Praha 1
Řeznická
4
11000
Česká republika
Praha 6
Thákurova
9
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
Scan originálního dokladu
výpis z obchodního rejstříku
Scan originálního dokladu
Doklad o oprávnění k podnikání v oblasti elektrorevizí.
Scan originálního dokladu
Právnická osoba:
platné osvědčení o odborné způsobilosti k provádění revizí pro všechny své revizní techniky, kteří se budou podílet na plnění zakázky

Fyzická osoba:
- platné osvědčení o odborné způsobilosti Pracovník pro provádění revizí elektrických zařízení dle vyhlášky
č. 50/1978 Sb. v platném znění.

... a to vše v rozsahu, který pokrývá všechny požadované revize
Scan originálního dokladu
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (návrh smlouvy uchazeč nemusí dokládat)

Způsob a doba podání nabídky

22.11.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.11.2016 10:02:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

František Vaněk v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 10.11.2016 18:32:33

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. František Vaněk
Vydáno pro (O - organizace): České vysoké učení technické v Praze [IČ 68407700]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 10.11.2016 18:30:16
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.11.2016 18:29 František Vaněk 10.11.2016 18:29 František Vaněk právě zobrazena

Kontextová navigace