Domů  /  Zadávací řízení  /  Mimořádný úklid v objektu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Václav Sokol
: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
: +420 495 851 229
: Vedoucí OHS

Organizační útvar:
OHS Hradci Králové
Číslo útvaru: 732700280
E-mail: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Horova 17
500 02 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Mimořádný úklid v objektu Finančního úřadu pro Pardubický kraj, Územní pracoviště v Ústí nad Orlicí
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00046178

08.11.2016 15:58:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Sokol
vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS

Viktor Kolbe
Viktor.Kolbe@fs.mfcr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Mimořádný úklid v objektu Finančního úřadu pro Pardubický kraj, Územní pracoviště v Ústí nad Orlicí
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Sokol
vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS

Viktor Kolbe
Viktor.Kolbe@fs.mfcr.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Mytí oken včetně rámů a vnitřních parapetů a dále úklid budovy objektu Finančního úřadu pro Pardubický kraj - Územní pracoviště v Ústí nad Orlicí (dále též „ÚzP“) v rozsahu uvedeném v příloze této výzvy.
Položky předmětu VZ
Mytí oken včetně parapetů
90911300-9 - Čištění oken
90911300-9 - Čištění oken
Oboustranné mytí oken včetně rámů a mytí vnitřních parapetů - bližší specifikace viz příloha č. 1 a č. 2 této výzvy: Příloha č. 1 Specifikace mimoradny uklid, Příloha č. 2 Specifikace úklidových prací.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 254,72
m2
Úklid budovy
90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové služby
Úklid budovy - bližší specifikace viz příloha č. 1 a č. 2 této výzvy: Příloha č. 1 Specifikace mimoradny uklid, Příloha č. 2 Specifikace úklidových prací.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
akce
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Zadavatel požaduje splnění této zakázky nejpozději do 9. 12. 2016. Požadovaný termín realizace úklidu nejlépe 48 týden 28. 11. – 2. 12. 2016.

Doba a místo plnění

Ústí nad Orlicí
T. G. Masaryka
1393
56201
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Prostá kopie živnostenského listu či výpisu z živnostenského rejstříku.
Kopie dokladu o platném pojištění z odpovědnosti zhotovitele.
Specifikace typu pojištění:uzavřené řádné pojištění pro případ odpovědnosti za škody vzniklé jinému z jeho činnosti či z činnosti jeho zaměstnanců a zároveň se zhotovitel zavazuje, že bude mít sjednáno toto pojištění i po celou dobu platnosti a účinnosti této zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
1/Zadavatelem bude vystavena pouze objednávka - tato není součástí zadávacích podmínek (uchazeči nepředkládají ve svých nabídkách návrh smlouvy). 2/ Zadavatel požaduje splatnost faktury minimálně 21 dnů.

Způsob a doba podání nabídky

21.11.2016 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě cenových nabídek bude rozhodující okamžik doručení nabídky uchazečem - nabídka s dřívějším datem doručení bude vyhodnocena při shodě ceny jako výhodnější.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1/ Do celkové výsledné nabídkové ceny musí být uchazečem promítnuty též jeho náklady spojené s dopravou do a z místa plnění a všechny další náklady nutné k řádnému splnění zakázky.
2/ UPOZORNĚNÍ:Není-li uchazeč plátcem DPH, do nabídkového formuláře uvede cenu bez a včetně DPH totožně, přičemž DPH uvádí nulové.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.11.2016 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel nestanoví pevný termín prohlídky místa plnění, v případě zájmu o tuto prohlídku si můžou uchazeči tuto sjednat po dohodě s kontaktní osobou na ÚzP: Kolbe Viktor Ing. tel. 465 550 375, mob. 723 930 259.
Václav Sokol v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 08.11.2016 16:00:52

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.11.2016 15:58 Václav Sokol 08.11.2016 15:58 Václav Sokol právě zobrazena

Kontextová navigace