Domů  /  Zadávací řízení  /  OI OV - nákup hygienických…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Věra Štěrbová
: vera.sterbova@cizp.cz
: 595134102
: 731405302

Kontaktní osoba:
: Ing. Karel Kozubek
: karel.kozubek@cizp.cz
: ředitel OI

Specifikace VZ

Název VZ: OI OV - nákup hygienických potřeb
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00046004

06.11.2016 12:26:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Věra Štěrbová
vera.sterbova@cizp.cz
595134102
731405302
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Kozubek
karel.kozubek@cizp.cz
ředitel OI

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
OI OV - nákup hygienických potřeb
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Věra Štěrbová
vera.sterbova@cizp.cz
595134102
731405302
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Kozubek
karel.kozubek@cizp.cz
ředitel OI
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
20x karton (krabice) papírové ručníky skládané ZZ nebo V, 1 vrstva, 25x20cm, barva nerozhoduje, 5000ks/karton, cena jednoho kartonu do 500,-Kč vč. DPH.
120 kusů toaletní papír, 23cm, průměr dutinky 6cm, šířka 9cm, vrstva nerozhoduje, cena za kus do 40,-Kč vč. DPH.
30x papírové kapesníčky v krabičce, 2-vrstvé, krabička 200ks, značka běžně dostupná na trhu (Linteo, Zewa, BigSoft apod.) cena za krabičku do 30,-Kč vč. DPH
Cena zakázky včetně dovozu a vyložení materiálu v sídle zadavatele.
Položky předmětu VZ
Papírové ruční utěrky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
papírové ručníky ZZ nebo V
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
karton
400,00
8 000,00
Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
toaletní papír, 23cm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
120,00
ks
30,00
3 600,00
Papírové kapesníky
33762000-9 - Papírové kapesníky
33762000-9 - Papírové kapesníky
papírové kapesníčky v krabičce - 2vrstvé, 200ks krabička
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
30,00
ks
25,00
750,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
12 300,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ostrava
Valchařská
15
702 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
23.11.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
závazná objednávka zadavatele vybranému dodavateli

Způsob a doba podání nabídky

15.11.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





dle data doručení nabídky


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



produktový list bude součástí podání nabídky jako samostatná příloha s uvedením popisu případně obchodní značky výroku, s uvedením ceny za kus a celkové ceny bez a s DPH.
Nabídky bez produktového listu nebudou postoupeny do dalšího hodnocení.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.11.2016 11:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Karel Kozubek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 06.11.2016 12:39:31

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.11.2016 12:26 Karel Kozubek 06.11.2016 12:34 Karel Kozubek právě zobrazena

Kontextová navigace