Domů  /  Zadávací řízení  /  Podpora provozu systému…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD
IČO: 00025593

Sídlo/místo podnikání:
Na padesátém 3268/81
10082  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Ondřej Kapek
: ondrej.kapek@czso.cz
: odborný pracovník

Organizační útvar:
Oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: 2301
Kontaktní adresa:
Na padesátém 3268/81
100 82 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Podpora provozu systému síťového bezpečnostního monitoringu - FlowMon pro roky 2017 – 2021
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00045323

24.10.2016 17:32:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ondřej Kapek
ondrej.kapek@czso.cz
odborný pracovník

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Podpora provozu systému síťového bezpečnostního monitoringu - FlowMon pro roky 2017 – 2021
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ondřej Kapek
ondrej.kapek@czso.cz
odborný pracovník
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění podpory provozu a rozvoje systému síťového bezpečnostního monitoringu - FlowMon na dobu 48 měsíců.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování zákaznické podpory Gold Support zajišťující garantovanou úroveň služeb (SLA) pro zajištění bezporuchového provozu síťového bezpečnostní řešení FlowMon, včetně všech instalovaných modulů v infrastruktuře ČSÚ.
Zákaznická podpora zahrnuje všechny updaty i upgrady, zákaznickou podporu telefonem a emailem v českém jazyce v pracovní době (8x5), přístup k webovému zákaznickému centru, vzdálenou podporu přes SSH a hardwarovou záruku (HW) se zkrácenou dobou vyřízení na 5 dní.
Podrobná specifikace předmětu plnění této veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 Výzvy a zadávacích podmínek
Položky předmětu VZ
Systémová podpora
72253200-5 - Systémová podpora
72253200-5 - Systémová podpora
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Podpora programového vybavení
72261000-2 - Podpora programového vybavení
72261000-2 - Podpora programového vybavení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Systémové a podpůrné služby
72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 323 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 10
Na padesátém
3268
81
100 82
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Ekonomická a finanční způsobilost
Dodavatel splnění požadavku na ekonomickou a finanční způsobilost splnit veřejnou zakázku prokáže zadavateli předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel je ekonomicky a finančně způsobilý splnit veřejnou zakázku, a které bude podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:
a) kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, a
b) kopie výpisu z živnostenského rejstříku či jiného obdobného rejstříku, pokud je v něm zapsán,
a rozsah oprávnění k podnikání v něm uvedený, odpovídá předmětu veřejné zakázky, nebo kopií živnostenského listu.

Splnění profesní způsobilosti může dodavatel prokázat také předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů v souladu s ustanovením § 228 zákona v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění této profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění profesní způsobilosti pro plnění veřejné zakázky.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Významné služby
K prokázání technické kvalifikace zadavatel požaduje po dodavateli předložení seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí, Dodavatel předloží seznam významných služeb, který bude mít formu čestného prohlášení, a ve kterém pro každou z významných služeb uvede alespoň: a) identifikaci objednatele b) předmět služby a její finanční hodnotu (u plnění zasahujících do budoucnosti uvede dodavatel rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč vztahujícím se ke dni podání nabídky, budoucí plnění nebudou uznána), c) rozsah činností zajišťovaných dodavatelem v rámci předmětu služby; d) dobu poskytnutí služby.
Přílohou tohoto seznamu musí být: 1) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení od osoby výše uvedené získat z důvodů spočívajících na její straně. Z těchto dokumentů musí vyplývat skutečnosti uvedené v seznamu významných služeb, tj. doba realizace, předmět služby a hodnota služby. Z osvědčení i seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že zájemce v uvedeném období (tj. v posledních 3 letech) poskytoval alespoň 2 významné služby.
Za významnou službu zadavatel považuje služby zaměřené na správu, analýzu a bezpečnost síťového provozu, založenou na technologii monitoringu datových toků (NetFlow / IPFIX) a bezpečnosti sítí technologií Network Behavior Analysis (NBA), v délce trvání každá alespoň 2 roky a v hodnotě každá alespoň 700 000,- Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
05.02.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování služeb podpory provozu
systému síťového bezpečnostního monitoringu FlowMon pro roky 2017 až 2021

v souladu s ust. § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a s příslušnými ustanoveními zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek

Způsob a doba podání nabídky

07.11.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH s vahou 100%.
Hodnotící komise určí podle výše nabídkové ceny pořadí nabídek a jako nejvhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.


Při shodě nabídek dostane přednost nabídka s dřívějším datem doručení.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
07.11.2016 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ondřej Kapek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD
Doručeno: 25.10.2016 09:42:26

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Ondřej Kapek
Vydáno pro (O - organizace): ČR - Český statistický úřad [IČ 00025593]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 24.10.2016 17:32:24
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 24.10.2016 17:32 Ondřej Kapek 24.10.2016 17:32 Ondřej Kapek právě zobrazena

Kontextová navigace