Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění bezpečnostních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jaroslav Šafář
: jaroslav.safar@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění bezpečnostních služeb MZE 4. května 217, Frýdek - Místek
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058831

12.05.2023 09:53:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jaroslav Šafář
jaroslav.safar@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění bezpečnostních služeb MZE 4. května 217, Frýdek - Místek
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jaroslav Šafář
jaroslav.safar@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Fyzická ostraha a recepční služby v objektu zadavatele Frýdek - Místek, 4. května 217 včetně připojení na Pult centrální ochrany (PCO).
Položky předmětu VZ
Strážní služby v budově Frýdek-Místek
79713000-5 - Strážní služby
79713000-5 - Strážní služby
Fyzická ostraha objektu zadavatele - 1 zaměstnancem ve Frýdku - Místku.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Bezpečnostní služby v budově Frýdek - Místek
79710000-4 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
Ochrana majetku, zdraví a práv uživatelů objektu - preventivní činnost v oblasti požární ochrany, bezpečnosti práce, bezpečnost osob a řešení mimořádných událostí.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Recepční služby v budově Frýdek - Místek
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Výkon recepčních služeb dle specifikace pro objekt zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba neurčitá od 1. 6. 2023

Doba a místo plnění

Frýdek-Místek
4.května
217
73802
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
Výpis z obchodního rejstříku ne starší 3 měsíce
Předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
Výpis z živnostenského rejstříku ne starší 3 měsíce
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru činnosti " Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob" a/nebo "Ostraha majetku a osob"
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
§ 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ
Předložení seznamu alespoň 3 významných služeb obdobného charakteru poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení, přičemž cena každé významné služby musí být nejméně 1 000 000 Kč bez DPH. Obdobným charakterem služeb je myšleno zajištění bezpečnostních služeb včetně napojení na pult centralizované ochrany (PCO).
Předložení seznamu s uvedením přehledu o realizované referenční zakázce včetně uvedení ceny za služby a identifikací objednatele.
Minimálně 3 významné služby za poslední 3 roky v minimální hodnotě 1 000 000 Kč bez DPH za každou.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění bezpečnostních služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. , občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

24.05.2023 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Jiným způsobem

V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

500 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ).

2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).

6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 3 - Cenová nabídka. Uchazeč vyplní pouze žlutě označené místo, tj. cena za hodinu bez DPH.

7) Uchazeč uvede nabídkovou cenu v systému Gemin. Nabídková cena je cena za 12 měsíců za daný objekt uvedený v příloze č. 3 - Cenová nabídka. Tato cena bude shodná s nabídkovou cenou uvedenou v návrhu smlouvy. Zadavatel stanovil maximální nabídkovou cenu za 12 měsíců ve výši maximálně 500 000 Kč bez DPH.

8) Součástí nabídky uchazeče bude návrh směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu. Požadavky na jejich zpracování jsou uvedeny v přiloženém dokumentu s názvem "Požadavky na vypracování směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu".

9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.

11) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.05.2023 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Barbora Polanecká v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 12.05.2023 11:18:04

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 12.05.2023 09:59 Barbora Polanecká 12.05.2023 09:59 Barbora Polanecká právě zobrazena
1 12.05.2023 09:53 Barbora Polanecká 12.05.2023 09:59 Barbora Polanecká

Kontextová navigace