Domů  /  Zadávací řízení  /  Prodloužení záruky a podpory…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská část Praha 12
IČO: 00231151

Sídlo/místo podnikání:
Generála Šišky 2375/6
14300  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Vojtěch Pauch
: oit@praha12.cz
: 244028275
: 724816452
: vedoucí odboru informačních technologií

Organizační útvar:
Odbor informačních technologií
Kontaktní adresa:
Generála Šišky 2375/6
14300 Praha 4
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Prodloužení záruky a podpory pro aktivní prvky CISCO MDS 9148S a CISCO Catalyst 9300
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058840

03.05.2023 15:45:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Prodloužení záruky a podpory pro aktivní prvky CISCO MDS 9148S a CISCO Catalyst 9300
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zadavatel požaduje prodloužení záruky a podpory s možností výměny vadného HW v režimu 8x5xNBD pro 4 ks switchů Cisco MDS 9148S 16G (podpora zajištěna do 30. 9. 2023) a 4 ks switchů Cisco Catalyst 9300 (podpora zajištěna do 31. 5. 2023), které zadavatel v současné době provozuje v produkčním prostředí. Požadovaná délka prodloužení záruky je pro switche Cisco MDS 9148S 16G celkem 36 měsíců a pro switche Cisco Catalyst 9300 celkem 40 měsíců (důvodem je sjednocení data ukončení podpory uvedených aktivních prvků k 30. 9. 2026). Datum začátku poskytování prodloužené záruky a podpory naváže na datum, do kterého je aktuální poskytovaná záruka a podpora zajištěna. Výrobní čísla switchů (service tag) – viz podrobný popis u jednotlivých položek. Jediným hodnotícím kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní zajištění požadované služby při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena nesmí překročit 380.000 Kč bez DPH (tj. 459.800‬‬‬ Kč vč. DPH).

Za účelem posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka. Zadavatel požaduje, aby byly kroky k provedení poptávaných služeb realizovány do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky, dokladem o realizaci poptávaných služeb bude potvrzení o zakoupení prodloužené záruky a podpory v uvedeném rozsahu výrobcem Cisco Systems.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu (příloha č. 1 zadávací dokumentace) s celkovou nabídkovou cenou korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti, sken podepsaného Čestného prohlášení (příloha č. 2 zadávací dokumentace), prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 500.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 16. 5. 2023, 9:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do akceptace objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ
Prodloužená záruka a podpora (Cisco SNT 8x5xNBD) pro 4 ks switchů MDS 9148S 16G
32422000-7 - Síťové komponenty
32422000-7 - Síťové komponenty
Popis služby dle Cisco Systems: Cisco SNT 8x5xNBD - MDS 9148S 16G FC switch, w/ 12 active ports + 16G SW SFPs (PN: CON-3SNT-9418S16). Prodloužení záruky a podpory do 30. 9. 2026

Výrobní čísla switchů (service tag):
JPG21330072, JPG213200FR, JPG2133007E, JPG2133009M

Nacenění položky musí být za VŠECHNY ČTYŘI uvedené switche celkem!!!
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Prodloužená záruka a podpora (Cisco SNT 8x5xNBD) pro 4 ks switchů Catalyst 9300 48-port PoE+, Network Advantage
32422000-7 - Síťové komponenty
32422000-7 - Síťové komponenty
Podrobný popis služby:
Popis služby dle Cisco Systems: Cisco SNT 8x5xNBD - Catalyst 9300 48-port PoE+, Network Advantage (PN: C9300-48P-A). Prodloužení záruky a podpory do 30. 9. 2026

Výrobní čísla switchů (service tag):
FOC2218Q0X5, FCW2218E05X, FOC2218Z05J, FJB2317B0L9


Nacenění položky musí být za VŠECHNY ČTYŘI uvedené switche celkem!!!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
380 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4
Generála Šišky
2375
6
14300
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu (příloha č. 1 zadávací dokumentace) s celkovou nabídkovou cenou korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti, sken podepsaného Čestného prohlášení (příloha č. 2 zadávací dokumentace), prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 500.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2023

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Za účelem posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka. Tj. smluvní vztah bude realizován vystavením objednávky zpracované na základě podkladů z vítězné nabídky.

Způsob a doba podání nabídky

19.05.2023 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodné nabídkové ceny bude preferována nabídka, která byla v rámci lhůty dodána podle údajů na elektronickém tržišti do systému dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.05.2023 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vojtěch Pauch v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Městská část Praha 12
Doručeno: 03.05.2023 16:03:24

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 03.05.2023 15:45 Vojtěch Pauch 03.05.2023 15:45 Vojtěch Pauch právě zobrazena

Kontextová navigace