Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění recepční služby ve…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní veterinární ústav Praha
IČO: 00019305

Sídlo/místo podnikání:
Sídlištní 136/24
165 03  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Jana Šafránková
: jana.safrankova@svupraha.cz
: 251031318
: 770119012
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou všech objektů v areálu SVÚ Praha od 06/2023
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058832

24.04.2023 10:01:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šafránková
jana.safrankova@svupraha.cz
251031318
770119012
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou všech objektů v areálu SVÚ Praha od 06/2023
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šafránková
jana.safrankova@svupraha.cz
251031318
770119012
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou všech objektů SVÚ Praha.
Položky předmětu VZ
Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Jedná se o zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou všech objektů SVÚ Praha dle Rámcového popisu činnosti recepční služby (příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby).

Pro manipulaci s biologickými vzorky ve formě příjmu, evidence a distribuci biologických vzorků musí mít dodavatel zkušenosti, které doloží čestným prohlášením, ve kterém bude uveden způsob manipulace s biologickými vzorky, doby trvání poskytování takové služby a platnou referenci na subjekt, u kterého byla taková manipulace prováděna.

Zadavatel si vyhrazuje možnost osobního pohovoru s dodavatelem z důvodu prověření znalostí ve vztahu s manipulací se vzorky a infekčním materiálem.

Doporučujeme prohlídku místa plnění VZ z důvodu specifik v požadované recepční službě. Zadavatel si jako podmínku pro podání nabídky plnění služeb vyhrazuje maximální počet pracovníků dodavatele k plnění služby, viz. příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby.

Pracovníci dodavatele musí být trestně bezúhonní, schopni manipulace s břemeny o hmotnosti nad 15kg a být schopni výkonu noční práce.

Dodavatel v nabídce k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 dále předloží seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem v souhrnu min. 2 mil. Kč bez DPH poskytnutých za poslední tři roky před zahájením zadávacího řízení, z toho minimálně jedna zakázka musí být obdobného charakteru, tj. zakázka, jejímž předmětem byla recepční služba s přejímkou biologického materiálu k následnému laboratornímu vyšetření s délkou min. 1 rok a s cenou za zakázku min. 1 mil Kč bez DPH.

Vzhledem k odbornosti poskytovaných služeb zadavatel vyžaduje, aby min. jeden vedoucí pracovník měl certifikát manažerského vzdělání (např. rekvalifikací u MŠMT ČR) nebo byl úplného středoškolského vzdělání s maturitou.
Dodavatel dále doloží provedení zdravotních prohlídek zaměstnanců, kteří budou vykonávat službu, a zároveň jejich zařazení do pracovních kategorií dle kategorizace prací.

Nabídková cena je cena konečná včetně všech dalších nákladů pro výkon služby ze strany dodavatele, uvedena bude jako souhrnná cena za šestnáct měsíců poskytovaných recepčních služeb. Jestliže bude nabídková cena obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku dodavatele, který v předchozích letech nedostál závazkům plynoucím ze vzájemného smluvního vztahu.

Předpokládaná doba zahájení plnění veřejné zakázky je od 1.6.2023 s délkou smluvního závazku na šestnáct měsíců.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.

Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
16 měsíců
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 01.06.2023 do 30.09.2024. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Sídlištní
136
24
16503
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
kopie výpisu
čestným prohlášením
Oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.
kopie dokladu
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace dle § 79 odst. 1
Dodavatel doloží seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem v souhrnu min. 2 mil. Kč bez DPH poskytnutých za poslední tři roky před zahájením zadávacího řízení, z toho minimálně jedna zakázka musí být obdobného charakteru, tj. zakázka, jejímž předmětem byla recepční služba s přejímkou biologického materiálu k následnému laboratornímu vyšetření s délkou min. 1 rok a s cenou za zakázku min. 1 mil Kč bez DPH.
čestné prohlášení
Minimální roční obrat u již realizovaných zakázek ve výši 2 mil Kč bez DPH, minimální roční obrat u zakázky s přejímkou biologického materiálu ve výši min. 1 mil Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2023

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění recepční služby

Způsob a doba podání nabídky

11.05.2023 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem za účasti komise pro VZ.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


04.05.2023 00:00:00
Praha
Sídlištní
136
24
16503
Česká republika
Doporučujeme prohlídku místa plnění, termín prohlídky je stanoven na čtvrtek 4.5.2023. Je nutné se předem telefonicky domluvit. Je možné domluvit jiný termín. Telefonní kontakt: +420 602 938 430.
Otevírání nabídek
11.05.2023 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Jestliže bude nabídka obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ. Zadavatel vyžaduje kalkulaci na celkové průměrné mzdové náklady na jednu hodinu, včetně pojištění, příplatků za soboty, neděle a noční směny, a včetně zařazení pracovníka do příslušné skupiny prací. Nabídky, jejichž kalkulace vychází z podhodnocené ceny práce, budou vyřazeny.
Jana Šafránková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní veterinární ústav Praha
Doručeno: 26.04.2023 11:48:48

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 26.04.2023 11:08 Jana Šafránková 26.04.2023 11:08 Jana Šafránková právě zobrazena
1 24.04.2023 10:01 Jana Šafránková 26.04.2023 11:08 Jana Šafránková

Kontextová navigace