Domů  /  Zadávací řízení  /  Obnova kotelny v objektu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Renata Petříčková
: renata.petrickova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Obnova kotelny v objektu Pražská 765, Louny
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/23/V00058797

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Renata Petříčková
renata.petrickova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Obnova kotelny v objektu Pražská 765, Louny
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Renata Petříčková
renata.petrickova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je kompletní obnova kotelny v objektu Pražská 765, Louny.
Předmětem VZ je demontáž 2 stávajících plynových kotlů včetně armatur, potrubí a kouřovodů. Součástí instalace nových dvou kotlů bude i jejich napojení na stávající rozvody otopné soustavy a přívodu plynu včetně nové elektroinstalace z rozvodné skříně.
Položky předmětu VZ
Opravy a údržba ústředního topení
50720000-8 - Opravy a údržba ústředního topení
50720000-8 - Opravy a údržba ústředního topení
Předmětem veřejné zakázky je kompletní obnova kotelny v objektu Pražská 765, Louny, v rozsahu projektové dokumentace zpracované Petrem Pernerem v červnu 2022.
Předmětem VZ je demontáž 2 stávajících plynových kotlů včetně armatur, potrubí a kouřovodů. Součástí instalace nových dvou kotlů bude i jejich napojení na stávající rozvody otopné soustavy a přívodu plynu včetně nové elektroinstalace z rozvodné skříně.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 880 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Louny
Pražská
765
44001
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z obchodního rejstříku, ne starší více než 3 měsíce ke dni podání nabídky.
prostá kopie výpisu z ŽR
Živnostenské oprávnění "Montáž, opravy, revize a zkoušky plynových zařízení a plnění nádob plyny."
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb
Seznam nejméně 3 referenčních zakázek obdobného charakteru (tj. realizace kotelny a její uvedení do provozu) realizovaných v posledních 3 letech, v minimální hodnotě 500000 Kč bez DPH za každou zakázku. U probíhajících zakázek lze započítat pouze částku odpovídající skutečně poskytnutým službám, nikoliv celou smluvní částku.
Seznam významných služeb, jehož přílohou musí být čestné prohlášení objednatele osvědčující realizaci zakázky včetně uvedení kontaktu na osobu, poskytující reference o dodavateli.
Nejméně 3 referenční zakázky obdobného charakteru (tj. realizace kotelny a její uvedení do provozu) realizovaných v posledních 3 letech, v minimální hodnotě 500000 Kč bez DPH za každou zakázku.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

05.04.2023 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodě nabídkových cen bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčeni uchazeči vyrozuměni dva pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

1 990 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle §74 Zák. č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám.
Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami zadávacího řízení.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoliv zrušit.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství(https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).
6) Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo (včetně příloh), který tvoří přílohu této výzvy, vyplněný na k tomu určených(žlutě označených) místech. Jiné úpravy či změny smlouvy nejsou přípustné a budou důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. Návrh smlouvy bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. 7) Součástí nabídky uchazeče bude naceněný soupis prací, jehož vzor tvoří přílohu závazného návrhu smlouvy. Naceněný soupis prací bude doložen ve formátu xls. nebo xlsx. Uchazeč je povinen nacenit všechny k tomu určené (žlutě vyznačené položky), přičemž zadavatel stanovuje, že žádná položka nesmí být naceněna hodnotou "0" (nula).Nenacenění některé položky, uvedení hodnoty "0" u některé položky nebo nesrovnalosti ve výši celkové ceny díla mohou být důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.
8) Celková cena díla dle naceněného soupisu prací bude uvedena též v návrhu smlouvy o dílo a dále bude shodná s cenou uvedenou v nabídkovém formuláři Gemin. Celková cena díla bez DPH dle naceněného soupisu prací bude předmětem hodnocení.
9) Zadavatel stanovuje, že celková cena za realizaci díla nesmí překročit maximálně určenou cenu, tj. 1.990.000,- Kč bez DPH. Uchazeči, jejichž nabídky by tuto maximální stanovenou cenu překročily, budou ze zadávacího řízení vyloučeni.
10) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


17.03.2023 09:00:00
Louny
Pražská
765
44001
Česká republika
Zájemci o prohlídku místa plnění se nahlásí na email: jaroslav.sic@mze.cz; lenka.kratochvilova@mze.cz; nejpozději do 16.3.2022 do 10:00 hod. Sraz zájemců o prohlídku se zadavatelem bude před vstupem do objektu.
Otevírání nabídek
05.04.2023 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 21.03.2023 09:23:44

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.03.2023 09:17 Hana Švábová 21.03.2023 09:17 Hana Švábová právě zobrazena

Kontextová navigace