Domů  /  Zadávací řízení  /  Správa obsahu a analýzy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Hana Sychrová
: hana.sychrova@nature.cz
: 739 648 929
: administrátor veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: Správa obsahu a analýzy datových zdrojů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058799

10.03.2023 11:50:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Hana Sychrová
hana.sychrova@nature.cz
739 648 929
administrátor veřejných zakázek

Mgr. Jan Zárybnický
jan.zarybnicky@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Správa obsahu a analýzy datových zdrojů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Hana Sychrová
hana.sychrova@nature.cz
739 648 929
administrátor veřejných zakázek

Mgr. Jan Zárybnický
jan.zarybnicky@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je poskytování služeb správy obsahu a analýzy datových zdrojů, které zahrnují tyto činnosti:
a) analýzy provázání a kontrola validity unikátních citací bibliografických zdrojů v rámci Informačního systému ochrany přírody (ISOP) a návrhy dílčích úprav systému;
b) provedení kontrol navázání inventarizačních průzkumů a plánů péče u chráněných území evidovaných v Digitálním registru ÚSOP a provedení aktualizace stavu registru;
c) analýza předmětů ochrany pro PP a PR v správě AOPK ČR. Doplnění seznamu předmětů ochrany ve vazbě na aktuální číselníky s členěním na druhy z vyhlášky a z plánu péče;
d) spolupráce na věcné a obsahové a kvalitativní naplněnosti nálezové databáze s ohledem na záznamy v realizovaných inventarizačních průzkumech;
e) tvorba speciálních analýz pro účely informačního systému ochrany přírody;
f) aktualizace evidence datového skladu AOPK pro prostorové členění lesa pro vybrané poskytnuté LHP.
Položky předmětu VZ
Správa obsahu a analýzy datových zdrojů
72330000-2 - Standardizace a klasifikace obsahu a dat
72330000-2 - Standardizace a klasifikace obsahu a dat
Předmětem VZ je poskytování služeb správy obsahu a analýzy datových zdrojů, které zahrnují tyto činnosti:
a) analýzy provázání a kontrola validity unikátních citací bibliografických zdrojů v rámci Informačního systému ochrany přírody (ISOP) a návrhy dílčích úprav systému;
b) provedení kontrol navázání inventarizačních průzkumů a plánů péče u chráněných území evidovaných v Digitálním registru ÚSOP a provedení aktualizace stavu registru;
c) analýza předmětů ochrany pro PP a PR v správě AOPK ČR. Doplnění seznamu předmětů ochrany ve vazbě na aktuální číselníky s členěním na druhy z vyhlášky a z plánu péče;
d) spolupráce na věcné a obsahové a kvalitativní naplněnosti nálezové databáze s ohledem na záznamy v realizovaných inventarizačních průzkumech;
e) tvorba speciálních analýz pro účely informačního systému ochrany přírody;
f) aktualizace evidence datového skladu AOPK pro prostorové členění lesa pro vybrané poskytnuté LHP.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Kč / 1 hod.
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
312 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Smlouva se uzavírá na dobu určitou od účinnosti smlouvy, do 30. 3. 2024

Doba a místo plnění

Praha
Kaplanova
1931/1
148 00
Česká republika
Místem plnění je sídlo objednatele, případně mohou být služby poskytovány vzdáleným přístupem prostřednictvím sítě internet.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Oprávnění k podnikání se musí vztahovat na druh živnosti: Ohlašovací volná; předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona; obory činnosti: Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály nebo obdobné.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Jiné požadavky na prokázání technické kvalifikace
Doložení minimálně 2 leté praxe s analýzou a správou dat v prostředí relačních databází, odstraňování duplicit automatizací zpracování. Podmínkou jsou zkušenosti se správou bibliografických citací. Uchazeč prokáže formou přiloženého čestného prohlášení obsahující konkrétní popis vykonávaných činností a referenční kontakty zaměstnavatelů. V případě činností vykonávaných jako OSVČ musí popis činností poskytovaných dodavatelsky obsahovat referenční kontakty na subjekty, jimž byly činnosti poskytovány.
čestné prohlášení
Doložení minimálně 2 leté praxe s analýzou a správou dat v prostředí relačních databází, odstraňování duplicit automatizací zpracování. Podmínkou jsou zkušenosti se správou bibliografických citací. Uchazeč prokáže formou přiloženého čestného prohlášení obsahující konkrétní popis vykonávaných činností a referenční kontakty zaměstnavatelů. V případě činností vykonávaných jako OSVČ musí popis činností poskytovaných dodavatelsky obsahovat referenční kontakty na subjekty, jimž byly činnosti poskytovány.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
Uzavřená dle ustanovení § 1746, odst. 2. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku

Způsob a doba podání nabídky

23.03.2023 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídkových cen bude rozhodovat pořadí podaných nabídek, tj. bude vybrána nabídka, která byla podaná dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

HODNOCENÍ: Předmětem hodnocení bude nabídková cena včetně DPH za 1 hodinu práce. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky, tj. veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy a dalších vedlejších nákladů.
NABÍDKOVÁ CENA: Nabídkovou cenou se rozumí cena v Kč včetně DPH za 1 hodinu práce uvedená v elektronickém nástroji Gemin. Cena v elektronickém nástroji musí odpovídat ceně uvedené v příloze č. 1 - návrh Smlouvy o poskytování služeb, čl. 4.1. U neplátců DPH se nabídkovou cenou rozumí celková cena, za kterou jsou ochotni provést dílo a při vyplňování nabídky a jejich příloh postupují tak, jako by DPH bylo ve výši 0 Kč, tj. u "ceny bez DPH" a "ceny včetně DPH" uvedou stejnou částku a u "DPH" uvedou "0,- Kč".
OBSAH NABÍDKY: Účastník výběrového řízení přiloží k nabídce vyplněný Návrh smlouvy o poskytování služeb. Smlouva o poskytování služeb nemusí být účastníkem výběrového řízení podepsána.
UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB: Smlouva o poskytování služeb bude uzavřena s vybraným dodavatelem, který je povinen zadavateli zaslat vyplněnou Smlouvu ve strojově čitelném formátu (.doc/.pdf) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.03.2023 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu veřejné zakázky malého rozsahu probíhá elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje Gemin; na listinné, telefonické nebo e-mailové dotazy nebude brán zřetel.
Další specifikace
1. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Zadavatel v roli správce sděluje, že Informace podle čl. 13 a čl. 14 NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) jsou v souladus § 8 zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro subjekty zveřejněny naprofilu zadavatele https://ezak.mzp.cz/profile_display_3.html.
2. VYSVĚTLENÍ, ZMĚNA NEBO DOPLNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE: Účastník zadávacího postupu je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V případě, že písemná žádost není doručena včas, zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout. Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit i bez písemné žádosti účastníka před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může zadávací dokumentaci upřesnit, změnit či doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3. VYHRAZENÁ PRÁVA ZADAVATELE: a) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace obsažené v nabídce účastníka zadávacího postupu (zejména ve vztahu k prokázání splnění kvalifikace) u třetích osob a účastník zadávacího postupu je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost. Pokud se ukáže, že informace obsažené v podané nabídce jsou nepravdivé, bude účastník zadávacího postupu vyloučen. b) Zadavatel si vyhrazuje právo zažádat o opravu, doplnění nebo objasnění nabídky účastníka zadávacího postupu přiměřeně dle § 46 ZZVZ. Opravou, doplněním nebo objasněním nemůže být dotčena nabídková cena v elektronickém nástroji Gemin. c) Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit zadávací postup (tj. včetně odmítnutí všech podaných nabídek v rámci zadávacího postupu). d) Zadavatel si vyhrazuje právo nejdříve provést hodnocení nabídek a následně přistoupit k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím postupu u vybraného dodavatele. Podmínkami účasti se rozumí veškeré podmínky vztahující se k účastníkovi a k nabídce, stanovené v této výzvě. Pokud dojde k vyloučení vybraného dodavatele, může zadavatel vyzvat k uzavření smlouvy dalšího účastníka zadávacího postupu, a to v pořadí, které vyplývá z výsledku původního hodnocení nabídek nebo z výsledku nového hodnocení. Nové hodnocení bude provedeno, pokud by vyloučení vybraného dodavatele znamenalo podstatné ovlivnění původního pořadí nabídek. Účastník zadávacího postupu vyzvaný k uzavření Smlouvy o poskytování služeb se považuje za vybraného dodavatele a bude u něj posouzeno splnění podmínek účasti. e) Zadavatel si v případě, že v zadávacím postupu bude jediný účastník, vyhrazuje právo vybrat účastníka zadávacího postupu k uzavření Smlouvy o poskytování služeb bez provedení hodnocení nabídek. f) Účastníkům zadávacího postupu nevzniká právo na jakoukoliv úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím postupu. g) Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. h) Dokumenty vytvořené zadavatelem kromě čestného prohlášení jsou závazné a účastník zadávacího postupu v nich nesmí nic měnit kromě doplnění požadovaných chybějících údajů a nabídkové ceny.
Hana Sychrová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 14.03.2023 08:59:55

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.03.2023 11:50 Hana Sychrová 14.03.2023 08:47 Hana Sychrová právě zobrazena

Kontextová navigace