Domů  /  Zadávací řízení  /  Správa knihovního fondu AOPK…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jana Gregorová
: jana.gregorova@nature.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Správa knihovního fondu AOPK ČR 2023
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058761

09.02.2023 17:02:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Gregorová
jana.gregorova@nature.cz

Mgr. Karolína Šůlová
karolina.sulova@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Správa knihovního fondu AOPK ČR 2023
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Gregorová
jana.gregorova@nature.cz

Mgr. Karolína Šůlová
karolina.sulova@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o zajištění správy knihovny a knihovního fondu AOPK ČR, který obsahuje přibližně 20 000 svazků. Předpokladem pro tuto práci je SŠ nebo VŠ knihovnického směru, znalost knihovnických standardů a katalogizace (AACR2, MARC 21), základní znalost anglického jazyka, znalost knihovního systému KP-win SQL, Verbis, Portaro.

Zaměření fondu: životní prostředí, krajina a příroda, botanika, zoologie, ekologie, dendrologie, lesnictví, myslivost, geologie, hydrologie, právo životního prostředí.
Bližší specifikace činností v příloze smlouvy.
Položky předmětu VZ
Správa knihovního fondu AOPK ČR 2023
79995000-5 - Správa knihoven
79995000-5 - Správa knihoven
Jedná se o zajištění správy knihovny a knihovního fondu AOPK ČR, který obsahuje přibližně 20 000 svazků. Předpokladem pro tuto práci je SŠ nebo VŠ knihovnického směru, znalost knihovnických standardů a katalogizace (AACR2, MARC 21), základní znalost anglického jazyka, znalost knihovního systému KP-win SQL, Verbis, Portaro.

Zaměření fondu: životní prostředí, krajina a příroda, botanika, zoologie, ekologie, dendrologie, lesnictví, myslivost, geologie, hydrologie, právo životního prostředí.
Bližší specifikace činností v příloze smlouvy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
210 744,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4 - Chodov
Kaplanova
1931/1
148 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Příkazní smlouva
Uzavřená dle ustanovení § 2430 a násl. Zák. Č. 89/2012 sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)

Způsob a doba podání nabídky

21.02.2023 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídkových cen bude rozhodovat pořadí podaných nabídek, tj. bude vybrána nabídka, která byla podána dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

270 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

HODNOCENÍ: Předmětem hodnocení bude nabídková cena včetně DPH. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky, tj. veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy a dalších vedlejších nákladů. NABÍDKOVÁ CENA: Nabídkovou cenou se rozumí celková cena v Kč vč. DPH uvedená v elektronickém nástroji Gemin. Celková cena v elektronickém nástroji musíodpovídat ceně uvedené ve smlouvě. U neplátců DPH se nabídkovou cenou rozumí celková cena, za kterou jsou ochotni provést dílo a při vyplňování nabídky a jejich příloh postupují tak, jakoby DPH bylo ve výši 0 Kč, tj. u "ceny bez DPH" a "ceny vč. DPH" uvedou stejnou částku a u "DPH" uvedou "0,-Kč". OBSAH NABÍDKY: Účastník zadávacího řízení přiloží k nabídce vyplněnou smlouvu včetně přílohyč.1. Smlouva nemusí být účastníkem zadávacího řízení podepsaná. UZAVŘENÍ SMLOUVY: Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem, který je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu(.doc/ .pdf)pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.02.2023 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na listinné, telefonické nebo e-mailové dotazy nebude brán zřetel.
Další specifikace
1. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍOSOBNÍCHÚDAJŮ: Zadavatel v roli správce sděluje, že Informacepodleč.13 a l. 14 NAŘÍZENÍEVROPSKÉHOPARLAMENTUARADY(EU)2016/679 ze dne27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) jsou v souladu s § 8zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro subjekty zveřejněny na profilu zadavatele https://ezak.mzp.cz/profile_display_3.html.
2. VYSVĚTLENÍ, ZMĚNA NEBO DOPLNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE: Účastník zadávacího postupu je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V případě, že písemná žádost není doručena včas, zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout. Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit i bez písemné žádosti účastníka před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může zadávací dokumentaci upřesnit, změnit či doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3. VYHRAZENÁ PRÁVA ZADAVATELE: a) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace obsažené v nabídce účastníka zadávacího postupu (zejména ve vztahu k prokázání splnění kvalifikace) u třetích osob a účastník zadávacího postupu je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost. Pokud se ukáže, že informace obsažené v podané nabídce jsou nepravdivé, bude účastník zadávacího postupu vyloučen. b) Zadavatel si vyhrazuje právo zažádat o opravu, doplnění nebo objasnění nabídky účastníka zadávacího postupu přiměřeně dle § 46 ZZVZ. Opravou, doplněním nebo objasněním nemůže být dotčena nabídková cena v elektronickém nástroji Gemin. c) Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit zadávací postup (tj. včetně odmítnutí všech podaných nabídek v rámci zadávacího postupu). d) Zadavatel si vyhrazuje právo nejdříve provést hodnocení nabídek a následně přistoupit k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím postupu u vybraného dodavatele. Podmínkami účasti se rozumí veškeré podmínky vztahující se k účastníkovi a k nabídce, stanovené v této výzvě. Pokud dojde k vyloučení vybraného dodavatele, může zadavatel vyzvat k uzavření smlouvy dalšího účastníka zadávacího postupu, a to v pořadí, které vyplývá z výsledku původního hodnocení nabídek nebo z výsledku nového hodnocení. Nové hodnocení bude provedeno, pokud by vyloučení vybraného dodavatele znamenalo podstatné ovlivnění původního pořadí nabídek. Účastník zadávacího postupu vyzvaný k uzavření smlouvy se považuje za vybraného dodavatele a bude u něj posouzeno splnění podmínek účasti. e) Zadavatel si v případě, že v zadávacím postupu bude jediný účastník, vyhrazuje právo vybrat účastníka zadávacího postupu k uzavření smlouvy bez provedení hodnocení nabídek. f) Účastníkům zadávacího postupu nevzniká právo na jakoukoliv úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím postupu. g) Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. h) Dokumenty vytvořené zadavatelem kromě čestného prohlášení jsou závazné a účastník zadávacího postupu v nich nesmí nic měnit kromě doplnění požadovaných chybějících údajů a nabídkové ceny.
Maximální cena včetně DPH je 270 000 Kč. Zadavatel upozorňuje, že pokud nabídková cena veřejné zakázky překročí uvedenou maximální cenu veřejné zakázky, jedná se o důvod k vyloučení účastníka ze zadávacího postupu.
Jana Gregorová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 10.02.2023 14:54:22

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 09.02.2023 17:02 Jana Gregorová 10.02.2023 14:38 Jana Gregorová právě zobrazena

Kontextová navigace