Domů  /  Zadávací řízení  /  SUZ, dodávka tiskáren, 2/2023  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Bc. Pavlína Pivrncová
: pavlina.pivrncova@cvut.cz
: SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: SUZ, dodávka tiskáren, 2/2023
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/23/V00058757

06.02.2023 14:03:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SUZ, dodávka tiskáren, 2/2023
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem poptávky jsou tiskárny a multifunkční zařízení pro SÚZ ČVUT
Položky předmětu VZ
Laserová tiskárna
30232110-8 - Laserové tiskárny
30232110-8 - Laserové tiskárny
Černobílý tisk, A4, zásobník na papír min. 250 listů + ruční podavač na min. 50 listů, DPI min. 600x600, automatický duplex, připojení přes USB a LAN, podpora IPv6, podpora SNMP v1-3, rychlost min. 35 stránek za minutu, dostupný toner na min. 10tis.stránek, podpora tisku na těžší média min. do 160g/m2, vzhledem k nasazení na starších silových rozvodech limitujeme max.spotřebu na 500W, z důvodu energetické úspornosti požadujeme podporu stand-by modu s příkonem max. 7W, základní display s možností zobrazení/tisku konfigurace a stavu spotřebního materiálu, výrobcem přípustné (ne doporučené) měsíční zatížení min. 75tis.stránek, po zkušenostech s posledních 3 let požadujeme kompaktní tonerovou kazetu s integrovaným válcem. Tiskárna musí mít na trhu volně dostupný alternativní toner s cenou max. 0.03Kč bez DPH/stránku.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
ks
Multifunkční tiskárna
30232110-8 - Laserové tiskárny
30232110-8 - Laserové tiskárny
A4, Černobílý tisk, barevný scan do souboru na vzdálený disk a scan do mailu, zásobník na papír min. 250 listů + ruční podavač na min. 50 listů, DPI min. 600x600, automatický duplex, DADF na min. 25 listů, rychlost scanování min. 20 listů/minutu, připojení přes USB a LAN, pokud by měla wifi – musí být možnost wifi vypnout, podpora IPv6, podpora SNMP v1-3, rychlost tisku min. 35 stránek za minutu, dostupný toner na min. 10tis.stránek, podpora tisku na těžší média min. do 160g/m2, vzhledem k nasazení na starších silových rozvodech limitujeme max.spotřebu na 500W, z důvodu energetické úspornosti požadujeme podporu stand-by modu s příkonem max. 7W, grafický display, který umožní základní ovládání kopírovacích/scan-služeb, možnost načítání mail-adres přes LDAP, výrobcem přípustné (ne doporučené) měsíční zatížení min. 75tis.stránek, po zkušenostech s posledních 3 let požadujeme kompaktní tonerovou kazetu s integrovaným válcem. Tiskárna musí mít na trhu volně dostupný alternativní toner s cenou max. 0.03Kč bez DPH/stránku. Toner musí být stejného typu, jako u horní tiskárny A4.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
ks
Multifunkční tiskárna A3
30232110-8 - Laserové tiskárny
30232110-8 - Laserové tiskárny
A3, Černobílý tisk, barevný scan do souboru na vzdálený disk (samba) a scan do mailu, min. dva zásobníky na papír min. 250(A3)+250(A4) listů, DPI min. 600x600, u tisku automatický duplex, scan minimálně „ze skla“, rychlost scanování min. 30 listů/minutu, není vyžadován DADF, připojení přes USB a LAN, pokud by měla wifi – musí být možnost wifi vypnout, podpora IPv6, podpora SNMP v1-3, rychlost tisku min. 20 stránek za minutu, dostupný toner na min. 13tis.stránek, podpora tisku na těžší média min. do 160g/m2, grafický display, který umožní základní ovládání kopírovacích/scan-služeb, možnost načítání mail-adres přes LDAP, výrobcem přípustné (ne doporučené) měsíční zatížení min. 50tis.stránek.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Vaníčkova
7
160 17
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.02.2023

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (návrh smlouvy uchazeč nemusí dokládat)

Způsob a doba podání nabídky

17.02.2023 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na web výrobce apod.). Zadavatel požaduje uvedení cen jednotlivých položek tak, aby bylo možno na základě nabídky vystavit podrobnou objendávku.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
17.02.2023 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
*** Zboží musí být prokazatelně nové (tzn., žádná část nabízeného zboží nesmí být již dříve použitá či jinak upravovaná), nepoužité, nepoškozené, nerepasované, nerenovované. *** záruční doba na Zboží min. 24 měsíců, není li ve specifikaci uvedena delší *** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.) *** dodání Zboží do 14 pracovních dnů ode dne obdržení písemné objednávky *** zálohy zadavatel neposkytuje *** platba bankovním převodem *** Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu neodebrat některou z nabízených položek, cena takto krácené objednavky neklesne po 80% celkové nabídkové ceny *** místo převzetí záruční opravy je v místě dodání *** pokud kupní cena přesáhne 50.000Kč bez DPH a nákup je realizován na základě objednávky (bez KS), musí dodavatel nejpozději v den fakturace dodat zadavateli potvrzenou objednávku nebo akceptaci objednávky (kvůli registru smluv)
František Vaněk v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 07.02.2023 09:27:29

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.02.2023 14:03 František Vaněk 06.02.2023 14:03 František Vaněk právě zobrazena

Kontextová navigace