Domů  /  Zadávací řízení  /  KB - průzkum trhu: zajištění…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. František Vaněk
: frantisek.vanek@cvut.cz
: 420-608963821
: UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace VZ

Název VZ: KB - průzkum trhu: zajištění služby manažera kybernetické bezpečnosti
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058732

18.01.2023 15:22:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
KB - průzkum trhu: zajištění služby manažera kybernetické bezpečnosti
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem průzkumu trhu je služba/outsourcing pozice manažera kybernetické bezpečnosti na dobu 6 měsíců
Položky předmětu VZ
outsourcing pozice MKB
72600000-6 - Služby počítačové podpory a poradenství
72600000-6 - Výpočetní podpora a poradenské služby
Předmětem průzkumu trhu je služba/outsourcing pozice manažera kybernetické bezpečnosti na dobu 6 měsíců v rozsahu nutném pro naplnění vyhlášky č. 82/2018 Sb. Obsahem služby by bylo především:

* Řízení/koordinace komplexních projektů v oblasti kybernetické bezpečnosti ve všech jejich fázích napříč fakultami a součástmi ČVUT
* Řízení prací při tvorbě vstupních analýz a cílů programů k řízení bezpečnosti informací
* Minimálně metodická podpora ve výběrových řízeních a při smluvním zabezpečení komplexních projektů k řízení bezpečnosti informací.
* Vedení a spolurozhodování o časových a finančních plánech realizace programů k řízení bezpečnosti informací.
* Vedení a koordinace činnosti stávajícího Výboru kybernetické bezpečnosti
* Řízení projektových týmů a pracovních skupin, které budou zajišťovat implementaci kybernetické bezpečnosti na jednotlivých fakultách a součástech ČVUT
* Řízení a koordinace vzniku dokumentace systému řízení bezpečnosti informací
* Motivace členů projektů a týmů k efektivnímu výkonu.
* Řízení a koordinace programů v rámci meziuniverzitních aktivit (CRP)
* Vedení a spolurozhodování při řízení rizik v programech a komplexních projektech.
* Vrcholová kontrola výstupů z programů a komplexních projektů a jejich prezentace vůči vedení ČVUT
* Spolurozhodování při řízení finančních zdrojů, nákladů, výnosů a cashflow souvisejících s řízením bezpečnosti informací.
* Komunikace s NUKIB
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
6,00
měsíců
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Jugoslávských partyzánů
1580
3
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.01.2023

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
nezávazný průzkum trhu

Způsob a doba podání nabídky

30.01.2023 16:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





není specifikváno vzhledem k charakteru poptávky


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
30.01.2023 16:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel nepožaduje detailní nabídku obsahující přesný rozpis činností. Reference na paralelní poskytování služby není povinná, ale je vítána. Tento nezávazný průzkum trhu slouží ke zjištění reálné situace na trhu tak, aby bylo možné následně vypsat relevantní plnohodnotnou VZ na poptávanou službu popř. porovnat doručené nabídky s externí přímou nabídkou. U následné VZ není vyloučen delší časový rámec (12 měsíců).
František Vaněk v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 18.01.2023 18:32:30

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 18.01.2023 15:22 František Vaněk 18.01.2023 18:27 František Vaněk právě zobrazena

Kontextová navigace